Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Edwin Frasa Bij deze geregeld hoor! Een bevestiging volgt nog per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next. De Humax hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat.
Een fijne jaarwisseling! 🙂
Als de Humax ooit verkregen is, bij Ziggo voordat Ziggo en UPC samen Ziggo werden dan niet, is deze verkregen nadat Ziggo en UPC samen Ziggo werden dan wel.
Bij het verkrijgen van voordat UPC ook Ziggo werd, is de Humax eigendom van de klant en wordt niet vervangen, een Next is wel mogelijk door een aanpassing.
Hoi template
De humax is van 2017 dus kan ik hem dan wel omruilen voor een mediabox next.
@Edwin Frasa Als je het abonnement TV Start hebt, dan kan die omgeruild worden.
Welk abonnement heb je precies?
Beste bert
Ik heb tv start pakket dus kan het volgens u
houd er wel rekening met dat met tv start next opnemen niet mogelijk is,
wat met de Humax 5300 in combinatie met een externe harde schijf wel mogelijk is
Hey @Edwin Frasa. Je hebt al een hoop informatie gekregen, lees ik wel. Top! Wil je dat ik je mediabox omruil? 🙂
Beste Lycke
Als u de humax om wil ruilen voor een mediabox next maak ik hier graag gebruik van.
Alvast bedankt
Edwin
@Edwin Frasa Bij deze geregeld hoor! Een bevestiging volgt nog per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next. De Humax hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat.
Een fijne jaarwisseling! 🙂
Jullie ook een fijne jaarwisseling
En iedereen bedankt voor jullie hulp
Groetjes Edwin
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...