Hallo, ik heb sinds kort een Next Mini. Aangezien ik daarmee geen radio kan luisteren zonder dat de tv aanstaat, wil ik een Humax 5300 c aansluiten voor alleen het radiogeluid. Iemand een idee hoe dat moet?
Opgelost! Ga naar oplossing.
coax kabel aansluiten vanaf je AOP naar je humax. humax zenders zoeken op 4444. en dan kun je deze gebruiken voor radio
uiteindelijk staat bij een van de stappen, J Vul bij Frequentie 47400 in en bij Netwerk-ID 5555
die 5555 doe je 4444, je hebt namelijk geen actieve smartcard meer. dus 5555 is dan niet de juiste
Ook is er de mogelijke situatie, als volgt voor het radio luisteren met een Humax 5300c.
Ik heb hier een actieve, in eigendom smartcard en die zit in de Humax 5300c en is ingesteld met 5555.
Als je dat ook zo hebt, kun je meer radiozenders luisteren: Radiozenderoverzicht | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
coax kabel aansluiten vanaf je AOP naar je humax. humax zenders zoeken op 4444. en dan kun je deze gebruiken voor radio
uiteindelijk staat bij een van de stappen, J Vul bij Frequentie 47400 in en bij Netwerk-ID 5555
die 5555 doe je 4444, je hebt namelijk geen actieve smartcard meer. dus 5555 is dan niet de juiste
Verwijderd ivm geen reactie in eerder topic.
Ook is er de mogelijke situatie, als volgt voor het radio luisteren met een Humax 5300c.
Ik heb hier een actieve, in eigendom smartcard en die zit in de Humax 5300c en is ingesteld met 5555.
Als je dat ook zo hebt, kun je meer radiozenders luisteren: Radiozenderoverzicht | Ziggo
Oké. Dank je wel. Ga ik proberen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.