Ik zou mijn huidige mediabox, die wat kuren begint te vertonen, graag omwisselen voor een Next Mini. Ik ben me bewust van de eenmalige extra kosten van 19,95 euro.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @whhtakens
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Wat irritant dat jouw Mediabox XL momenteel kuren vertoont. Het is zeker mogelijk om je abonnement aan te passen, zodat je een Mediabox Next Mini ontvangt. Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd en je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. De Mediabox Next Mini zal spoedig worden bezorgd door Post NL! 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Hou er ook rekening mee als je nog korting hebt op je pakket dat deze vervalt. Extra zender pakketen blijven maar korting vervalt.
Ik heb helaas geen korting op dit moment.
Hi @whhtakens
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Wat irritant dat jouw Mediabox XL momenteel kuren vertoont. Het is zeker mogelijk om je abonnement aan te passen, zodat je een Mediabox Next Mini ontvangt. Bij deze heb ik de aanpassing voor je doorgevoerd en je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. De Mediabox Next Mini zal spoedig worden bezorgd door Post NL! 🙂
Ik heb zojuist gechat met de klantenservice voor omruiling van de next voor de next mini maar dit zou niet mogelijk zijn, jammer gezien de next nu niet gebruikt wordt omdat we deze via utp willen gebruiken wat niet gaat. We hebben wel een nieuw abbo waar eigenlijk een next mini bij geleverd zou worden. Zijn we juist geinformeerd of kunnen we misschien toch wisselen.?
zoals al in je eigen topic gezegd is dat helaas niet mogelijk,
het beste kun je alleen in je eigen topic reageren om verwarring te voorkomen en het overzichtelijk te houden
https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Omwisselen-next-voor-next-mini/td-p/1487830
@tjhslangen pakketkorting vervallen niet standaard. Dit is achterhaalde informatie wat helaas hardnekkig blijft terugkomen. In de meeste gevallen blijft de korting bestaan tenzij er specifieke voorwaarden voor de korting bestaan.
@Jeff schreef:@tjhslangen pakketkorting vervallen niet standaard. Dit is achterhaalde informatie wat helaas hardnekkig blijft terugkomen. In de meeste gevallen blijft de korting bestaan tenzij er specifieke voorwaarden voor de korting bestaan.
waarom reaggeer je op hem het bericht van hem is 2 jaar geleden online gezet
@Jeff Is een bericht van september 2022
Ik zie het. Overheen gelezen. Excuses. Topic was ten onrechte omhoog geschopt zie ik nu.
omdat iemand in dit topic een vraag had gesteld krijg je dit soort verwarringen,
ook had die user met de zelfde reactie een eigen topic aangemaakt dus was zijn reactie in dit topic overbodig en zorgt het alleen voor verwarring
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.