HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mijn Horizonbox loopt steeds na ca 5 seconden vast. Kies ik voor een andere zender, dan hetzelfde: na 5 seconden staat het beeld stil en heb ik geen geluid.
verschillende keren heb ik de box opnieuw opgestart voor het uit te schakelen, stekker eruit en dan opnieuw. Dan werkt het wel maar dat moet ik een paar keer per dag doen en dat is toch niet helemaal de bedoeling. Hoe kan ik dit oplossen of is de box aan vervanging toe?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je ook de fabrieksinstellingen al geprobeerd?
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
Heb je ook de fabrieksinstellingen al geprobeerd?
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
Dankje, ik heb het teruggezet naar de fabrieksinstellingen en vooralsnog werkt het.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...