Op dit moment ervaart een deel van onze klanten problemen met één of meerdere tv-zenders. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Online TV kijken werkt wel via Ziggo GO. Onze excuses voor het ongemak.
Toch moet hier heel wat verbeterd worden, al bijna een wonder de het hiervoor wel gewerkt heeft.
Sinds dat de monteur dit aangesloten heeft is er nogal wat veranderd qua eisen.
Deze aansluitingen zorgen bijvoorbeeld voor instraling.
Maar ook de rest is verouderd, ik vermoed dat de versterker ook het huidige frequentie bereik niet aankan.
Evenals je splitters.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
Maar het kan ook de storing zijn: Foutcode CS9993 | Klantenservice | Ziggo
Op dit moment ervaart een deel van onze klanten problemen met één of meerdere tv-zenders. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Online TV kijken werkt wel via Ziggo GO. Onze excuses voor het ongemak.
Er is een grote storing nu bij Ziggo. Ik heb ook geen internet.
Lastig te zien denk ik want er liggen veel kabels en wil nergens aankomen. De monteur heeft het aangesloten voor me... rechts komt punt binnen
Internet zou goed zijn zei de dame aan de telefoon. Wist van geen landelijke storing...
Net even boven gekeken op de 2de tv. Heb daar perfect digitaal beeld.... denk dan toch misschien de horizon. Bekabeling moet dan goed zijn
Toch moet hier heel wat verbeterd worden, al bijna een wonder de het hiervoor wel gewerkt heeft.
Sinds dat de monteur dit aangesloten heeft is er nogal wat veranderd qua eisen.
Deze aansluitingen zorgen bijvoorbeeld voor instraling.
Maar ook de rest is verouderd, ik vermoed dat de versterker ook het huidige frequentie bereik niet aankan.
Evenals je splitters.
Wanneer is de monteur voor het laatst bij jou geweest?
@smardejong "Lastig te zien denk ik want er liggen veel kabels en wil nergens aankomen. De monteur heeft het aangesloten voor me... rechts komt punt binnen"
Dat kan zomaar 10 jaar geleden zijn?
In die tijd is er veel veranderd 4G 5G Digitenne wat allerlei storingen op je coax netwerk zet als je niet afgeschermde stekkers gebruikt, daarom worden de aansluitingen Ziggo Geschikt en/of Kabel keur sinds 2012 aanbevolen.
Als een monteur dit nu moet aanpassen, dan zul je dat deels moeten betalen.
Een Ziggo monteur zorgt alleen gratis voor een nieuwe hedendaagse 1e plaats met een splitter erop en de 1e korte kabels, de rest is voor jezelf of een monteur kan dit tegen kostprijs voor je aanpassen naar de huidige aansluit standaard.
Monteur denk jaar voor corona tijd geweest. Misschien 2 jaar.. versterker was voor analoog tv... is nu alleen doorgeefluik voor kabel naar boven. Heb kabel direct in de tv gedaan beneden en had digitaal tv... moet bekabeling goede zijn. Monteur komt morgen en de 2de persoon die ik aan de lijn had riep al horizon box kapot. We wachten af
Hallo @smardejong,
Als het goed is, is de monteur onderhand geweest. Kun je ons laten weten of het probleem hiermee is opgelost?
De monteur was er dinsdag. Had ook de box vervangen. Helaas pas tv op donderdagavond na ophalen verstuurde box bij postnl punt. De box die tijdelijk was geplaatst was niet te activeren....
@smardejong Ah, dat is een vervelende bijkomstigheid. Werkt het nu uiteindelijk wel?
Alles werkt weer
Te vroeg getuigd...... ineens code cs9993
Nee helaas nog niet. De next bleek niet meer in het systeem te staan. Pas over 2dagen tv
Hallo @smardejong, ik zie dat je al contact hebt gehad met een van mijn collega's. We zijn druk bezig om de mediabox opnieuw te activeren. Je kunt in de tussentijd wel gebruik maken van kabel TV. Laat je het aan ons weten als we je nog ergens mee kunnen helpen?
Dit werkte de vorige keer maar 1uur en toen viel het daar ook uit. Snap niet dat alles zo moeilijk gaat. Gister een uur aan de telefoon gezeten om te horen dat de next gewoon uit jullie systeem was. Moest ook 3x bellen want na 2x mijn verhaal vertellen viel de verbinding weer weg. Tip voor de collegas van gister. Toen ik vorige week donderdag belde en de verbinding verbroken werd werd ik op mijn 06 teruggebeld. Nu moest ik zelf bellen en was ik gewoon een uur kwijt om alles te laten regelen.
Dat is inderdaad erg vervelend! Natuurlijk is het wel zo netjes jou even te bellen nadat de verbinding wegvalt 😞
Is alles inmiddels geregeld? Kan ik vanaf hier nog iets voor jou doen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.