1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Alex kerssens

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Horizon heeft toch te vaak storing. Is er een alternatief?

Mijn mexiabox horizon heeft toch wel te vaak een storing, is er een alternatief?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8316Posts
  • 2443Oplossingen
  • 4141Likes

@Alex kerssens Gaan we dat doen! De Mediabox Next is voor je aangevraagd en vervangt jouw Mediabox XL. Ook heb ik een Extra Next Mini voor je besteld. Post NL staat spoedig voor de deur met jouw nieuwe mediaboxen. Alvast veel plezier ermee. 

De Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16907Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8044Likes
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78825Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23553Likes

Een Ziggo moderator kan je een vervangende mediabox sturen, de Next of de Next mini.

Mediabox Next of Mediabox Next Mini? Klik hier voor de verschillen - Ziggo Community

Als het aan verouderde aansluitmaterialen ligt, dan is een andere mediabox niet direct een oplossing, want een andere mediabox lost geen signaalprobleem op.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Dan kunnen, zo nodig, direct nieuwe aansluitmaterialen meegestuurd worden.

Alex kerssens
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb geen verouderde aanslluiting. Ik wil wel graag de next willen ontvangen.

Is het mogelijk om ook een next mini te bemachtigen?  Groet Alex 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78825Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23553Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

puppie

Level 17
  • 3015Posts
  • 76Oplossingen
  • 1213Likes

@Alex kerssens je weet dat er verschillen zijn tussen de mini en next.

mini geen coax aansluiting en geen geluid aansluiting.

Mini kan met een goed wifi signaal maar beter is een vaste utp verbinding.

edit: ik had de link van bert over het hoofd gezien daar staat het ook allemaal netjes in vermeld.

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10462Posts
  • 598Oplossingen
  • 3006Likes

in geval je de mediabox xl (Horizon) ook als internet modem gebruikt krijg je ook een los smartwifi modem geleverd 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6174Posts
  • 731Oplossingen
  • 2637Likes

Goedemorgen @Alex kerssens

Ik ga er natuurlijk vanuit dat je al goed onderzoek hebt gedaan in de technische specificaties van beide boxen.

Waar gaat je voorkeur nu naar uit? De Next, of de Next Mini?

Alex kerssens
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voor in de woonkamer ga ik voor de next. Ik wil graag de next mini gaan gebruiken ik de slaapkamer.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8316Posts
  • 2443Oplossingen
  • 4141Likes

@Alex kerssens Gaan we dat doen! De Mediabox Next is voor je aangevraagd en vervangt jouw Mediabox XL. Ook heb ik een Extra Next Mini voor je besteld. Post NL staat spoedig voor de deur met jouw nieuwe mediaboxen. Alvast veel plezier ermee. 

De Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat.