1
Vraag
2
Reacties
Tvgekkie

Level 3
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Horizon box xl begint kuren te krijgen

De horizon box die al paar jaar naar volle tevredenheid in gebruik is begint nu toch wel rare kuren te vertonen. Vorige week ineens bevriest die kon helemaal niks meer dan de knop achterop om te zetten en weer aan te zetten en vanmorgen weer het zelfde gedoe. Erg vervelend en zou zo bijna de next willen hebben. Als dat mogelijk is krijg ik er dan ook een ander modem bij? Heb de zwarte technicolor .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Tvgekkie
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het klinkt inderdaad alsof jouw huidige Mediabox XL aan het einde van zijn latijn is. Het is zeker vervelend als het resetten van de mediabox een dagtaak is geworden en dit is zeker ook niet zoals het hoort. Een vervangende mediabox lijkt mij in dit geval dan ook de beste oplossing. 

We kunnen in deze situatie twee dingen doen, namelijk je een vervangende Mediabox XL toesturen of jouw pakket aanpassen naar dezelfde variant maar dan i.c.m een Mediabox Next. De prijs en voorwaarden van je abonnement blijven ongewijzigd. Indien je voor deze laatste optie kiest, dan zal automatisch ook jouw huidige Technicolor 7210 worden omgeruild voor een SmartWifi modem (Connectbox). Laat je mij weten wat ik voor je in orde mag maken? 🙂 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Tvgekkie 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.

Wellicht wordt het langzamerhand tijd om afscheid te nemen van je Horizon Mediabox. Ik weet niet hoe je situatie is, maar als je Horizon ook de functie van modem heeft, dan zal daar ook naar gekeken worden.

Tvgekkie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Apparaat word niet als modem gebruikt heb nog echt los modem. Maar ja even een andere aanvragen dan is het meteen Abo aanpassen denk ik of kan het ook anders?

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Bij overstap naar een abonnement op de Next wordt momenteel door Ziggo geen € 19,95 activatiekosten in rekening gebracht. Wel betekent zo'n overstap een nieuw jaarcontract van 12 maanden.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Tvgekkie
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het klinkt inderdaad alsof jouw huidige Mediabox XL aan het einde van zijn latijn is. Het is zeker vervelend als het resetten van de mediabox een dagtaak is geworden en dit is zeker ook niet zoals het hoort. Een vervangende mediabox lijkt mij in dit geval dan ook de beste oplossing. 

We kunnen in deze situatie twee dingen doen, namelijk je een vervangende Mediabox XL toesturen of jouw pakket aanpassen naar dezelfde variant maar dan i.c.m een Mediabox Next. De prijs en voorwaarden van je abonnement blijven ongewijzigd. Indien je voor deze laatste optie kiest, dan zal automatisch ook jouw huidige Technicolor 7210 worden omgeruild voor een SmartWifi modem (Connectbox). Laat je mij weten wat ik voor je in orde mag maken? 🙂 

Tvgekkie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Dan mag je de laatste optie doen met alles het zelfde mar dan nieuw modem en de Next. Alvast bedankt

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Is bij deze geregeld @Tvgekkie. Je ontvangt zo een bevestiging per e-mail hiervan en binnen enkele dagen worden zowel de Mediabox Next als je nieuwe modem door Post NL bezorgd. Eventuele retourinstructies zullen ook per e-mail volgen 🙂 

Tvgekkie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Ok dank je wel

Tvgekkie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Zie dat bestelling er aan komt maar zie niks over modem wel de Next

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

het modem en de next worden afzonderlijk van elkaar verstuurd 🙂 een eventuele mail over het modem kan dus nog komen 😉

Tvgekkie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Ok dan zie ik wel wat er komt 

Tvgekkie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Vandaag is de Next binnen gekomen maar is er iets bekend over het nieuwe modem? Het is me toegezegd maar heb daar nog helemaal geen bericht over gehad.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Tvgekkie

 

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, dat modem komt nog niet.

Nu hoor ik je denken, waarom niet?

Simpelweg omdat deze order 'on hold' staat. Je moet namelijk eerst de Next box aansluiten zodat het systeem weer 'schoon' is om de vervolg orders te verwerken 🙂 Daarna ontvang je het modem automatisch binnen 3 werkdagen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic