1
Vraag
2
Reacties
timmeropa

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Horizon box start niet meer op fout code err. esp 0.1.6

de horizon box geeft melding err.esp0.1.6

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @timmeropa en welkom op de Community@! Wat naar dat je Mediabox XL deze foutcode toont. Dat is geen goed begin!

Ik ben in het systeem gedoken en lees dat je contact hebt gehad. Op dit moment wordt er nog gebruik gemaakt van een oude splitter welke niet geschikt is voor deze Mediabox XL. Je ontvangt nog een Track & Trace code om de levering van de splitter te volgen. Zijn er nog zaken? Laat gerust van je horen. We zijn er voor je!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @timmeropa en welkom op de Community@! Wat naar dat je Mediabox XL deze foutcode toont. Dat is geen goed begin!

Ik ben in het systeem gedoken en lees dat je contact hebt gehad. Op dit moment wordt er nog gebruik gemaakt van een oude splitter welke niet geschikt is voor deze Mediabox XL. Je ontvangt nog een Track & Trace code om de levering van de splitter te volgen. Zijn er nog zaken? Laat gerust van je horen. We zijn er voor je!

hjbril

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan geen televisie meer kijken, terwijl hij het jaren goed heeft gedaan. Nu vraag ik om een andere media box maar dat schijnt nog niet zo eenvoudig te zijn.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@hjbril  schreef:

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan geen televisie meer kijken, terwijl hij het jaren goed heeft gedaan. Nu vraag ik om een andere media box maar dat schijnt nog niet zo eenvoudig te zijn.


@hjbril Welke problemen ervaar je precies?

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

hjbril

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt, dat zal ik doen, maar het is zo vreemd dat hij zeker 2 jaar zonder problemen heeft gedraaid.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@hjbril  schreef:

Bedankt, dat zal ik doen, maar het is zo vreemd dat hij zeker 2 jaar zonder problemen heeft gedraaid.


@hjbril Er is nieuwe software die de verbinding iets anders gebruikt, met oude aansluitmaterialen gaat dit mis.

Ziggo kan je nieuwe sturen of zo nodig een monteur om de boel weer hedendaags te maken.

Vandaar de vraag voor de foto's, dan kan direct de juiste beslissing gemaakt worden.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @hjbril,

Ik zie dat het nog niet gelukt is met de foto's. Lukt het niet met uploaden of ben je er simpelweg nog niet aan toegekomen? 

hjbril

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond Bert,

 

Veel te druk om mij met de TV bezig te houden😅 , maar in de bijlage de foto's

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Wat gebeurt er als je de kabel van de Mediabox XL rechtstreeks in de wandcontactdoos stopt zonder de splitter?

 

Hoelang is de kabel van de versterker naar deze wandcontactdoos?

Als het minder dan 10 meter is, zou ik ook eens een mindere versterking proberen op de versterker.

Te sterk signaal geeft oversturing en dat geeft dezelfde storingen als te weinig signaal.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic