Onze horizon box maakte al een tijd veel lawaai maar de laatste dagen is het zo extreem dat ik hem maar met de knop aan de achterkant uit zet. Dit lijkt me niet de bedoeling. Hoe is dit op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Thanks @Neal1
Ik kan jou box omruilen voor een zelfde soort exemplaar maar dan zonder lawaai! Ook kunnen we je box omruilen voor een nieuw energiezuiniger model. Je pakketprijs gaat dan met €0,50 per maand omhoog. Maar de verzend en activatiekosten die daarbij komen kijken laat ik dan vervallen a €19.95
Dit gaat om de mediabox Next; https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-next
Laat jij weten wat voor jou de beste optie is?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Neal1
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.
Dat je Mediabox Horizon zoveel kabaal maak dat hoort natuurlijk niet. Gelukkig is hier vrijwel alles op te lossen. Wat je zelf kunt doen is zorgen dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.
Ik zal een moderator een seintje geven zodat hij of zij een voorstel kan doen zodat je weer zonder lawaai TV kunt kijken. 👍🏻
@Neal1 Als TV Start een onderdeel is van je abonnement zou je ook kunnen vragen om de Mediabox XL (Horizon) om te ruilen voor de compacte en energiezuinige Mediabox Next Mini.
Een Ziggo medewerker/moderator kan dat hier desgewenst zo voor je regelen.
Hoi @Neal1,
Nee, dit is zeker niet de bedoeling! En dat moeten we dan ook zeker oplossen. Zou je je postcode en huisnummer willen invullen in je profiel? Geef me maar een seintje zodra dit gelukt is, dan ga ik met je kijken naar een passende oplossing.
Zojuist ingevuld!
Thanks @Neal1
Ik kan jou box omruilen voor een zelfde soort exemplaar maar dan zonder lawaai! Ook kunnen we je box omruilen voor een nieuw energiezuiniger model. Je pakketprijs gaat dan met €0,50 per maand omhoog. Maar de verzend en activatiekosten die daarbij komen kijken laat ik dan vervallen a €19.95
Dit gaat om de mediabox Next; https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-next
Laat jij weten wat voor jou de beste optie is?
Bedankt voor de reactie. Heel graag gaan we dan voor de Next box
Top, ik heb dat voor je in orde gemaakt! Je ontvangt een bevestiging per e-mail en een track en trace code binnen 2-3 dagen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.