1
Vraag
2
Reacties
Neal1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Horizon box maakt lawaai

Onze horizon box maakte al een tijd veel lawaai maar de laatste dagen is het zo extreem dat ik hem maar met de knop aan de achterkant uit zet. Dit lijkt me niet de bedoeling.  Hoe is dit op te lossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Thanks @Neal1

Ik kan jou box omruilen voor een zelfde soort exemplaar maar dan zonder lawaai! Ook kunnen we je box omruilen voor een nieuw energiezuiniger model. Je pakketprijs gaat dan met €0,50 per maand omhoog. Maar de verzend en activatiekosten die daarbij komen kijken laat ik dan vervallen a €19.95 

Dit gaat om de mediabox Next; https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-next

Laat jij weten wat voor jou de beste optie is?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Neal1 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.

Dat je Mediabox Horizon zoveel kabaal maak dat hoort natuurlijk niet. Gelukkig is hier vrijwel alles op te lossen. Wat je zelf kunt doen is zorgen dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

Ik zal een moderator een seintje geven zodat hij of zij een voorstel kan doen zodat je weer zonder lawaai TV kunt kijken. 👍🏻

 

 

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@Neal1 Als TV Start een onderdeel is van je abonnement zou je ook kunnen vragen om de Mediabox XL (Horizon) om te ruilen voor de compacte en energiezuinige  Mediabox Next Mini. 
Een Ziggo medewerker/moderator kan dat hier desgewenst zo voor je regelen. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Neal1,

Nee, dit is zeker niet de bedoeling! En dat moeten we dan ook zeker oplossen. Zou je je postcode en huisnummer willen invullen in je profiel? Geef me maar een seintje zodra dit gelukt is, dan ga ik met je kijken naar een passende oplossing. 

Neal1
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zojuist ingevuld!

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Thanks @Neal1

Ik kan jou box omruilen voor een zelfde soort exemplaar maar dan zonder lawaai! Ook kunnen we je box omruilen voor een nieuw energiezuiniger model. Je pakketprijs gaat dan met €0,50 per maand omhoog. Maar de verzend en activatiekosten die daarbij komen kijken laat ik dan vervallen a €19.95 

Dit gaat om de mediabox Next; https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-next

Laat jij weten wat voor jou de beste optie is?

Neal1
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reactie. Heel graag gaan we dan voor de Next box

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Top, ik heb dat voor je in orde gemaakt! Je ontvangt een bevestiging per e-mail en een track en trace code binnen 2-3 dagen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic