gerhenny

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Horizon XL wordt enorm warm

Mijn horizon box XL word enorm warm , krijg hiervan een melding op tv en

vervolgens valt hij dan uit , dit gebeurd 2a 3x op een avond.

De box staat niet in een kast of bij een warmtebron maar gewoon op een tafel . Geloof niet dat dit de bedoeling is !

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@gernenny Super! Ik heb de ruil in gang gezet. Je ontvangt een Track and Trace per e-mail. Voor de oude mediabox ontvang je een retourdoos. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dat is zeker niet de bedoeling.

Als je je postcode en huisnummer plaatst in je community-profiel (alleen zichtbaar voor moderators), dan kan men de juiste gegevens raadplegen voor het nemen van vervolgstappen.

Moderators (Ziggo medewerkers) komen binnen 1 à 2 dagen langs de topics.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @gerhenny, laten we daar snel wat aan gaan doen! Wil je zoals @KBX458 al aangaf, je gegevens toevoegen aan je Ziggo Community profiel? Dan wissel ik de mediabox voor je om.

gerhenny
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

profiel bijgewerkt. Zie graag spoedig {omruilen media box Horizon xl} tegemoet.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@gernenny Super! Ik heb de ruil in gang gezet. Je ontvangt een Track and Trace per e-mail. Voor de oude mediabox ontvang je een retourdoos. 

gerhenny
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel voor de snelle en goede service!

djzwep

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het gebeurt nu af en toe. Maar ik moet er nu € 4 p/m betalen voor de huur dit geweigerd en ga door met de oude box. Voor €20 zou ik het wel gedaan hebben.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@djzwep dat is niet optimaal nee. Sorry hiervoor. Ik kan deze voor je omruilen, mocht je dat willen. Misschien is een aanbod met de Next of Next Mini wel een idee? Dit kan vrijwel altijd voor dezelfde prijs als wat je nu betaald. Laat het maar horen! 

djzwep

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

ik betaal nu niets extra`s zit in mijn abbo van €74. De Next mini lijkt mij fantastisch. Dus kost het mij nu

niets extra?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@djzwep het gaat in dit geval inderdaad om je vaste pakket, dus zonder een eventuele extra mediabox of CI+ en extra opties voor Bellen.

Nu zie ik dat enkele uren geleden via de chat dit pakket al is doorgevoerd. En inderdaad, voor hetzelfde bedrag als wat je nu betaald. Dus dat is al ingeschoten! 

djzwep

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super, bedankt voor de snelle reacties ben nu toch weer een tevrede klant. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@djwezep fijn om te lezen, daar doen we het voor! Veel plezier er vast mee, goed weekend gewenst! 

Uitgelicht topic