1
Vraag
2
Reacties
Koendefoort

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Horizon XL box start op en blijft hangen op even geduld aub

Hallo! Sinds jaren heb ik een goed werkende Horizon box. Laatste tijd blijft hij zo ongeveer dagelijks hangen op het 'even geduld aub' scherm. Het lampje wordt blauw maar de box reageert niet. Je moet m dan van de stroom halen en vervolgens start hij weer op.
Ik heb fabrieksreset gedaan en hij staat op energiestand hoog, echter zonder resultaat. Bekabeling is goed en getest. Ik las hier een zelfde topic waarbij de moderator 'iets vanop afstand' gedaan heeft wat het probleem blijkbaar heeft opgelost. Het topic is echter gesloten vandaar dit nieuwe topic. Kan de moderator ook bij mij even vanop afstand kijken of mijn box ook zo kan geholpen worden ? Thanks !
124 Reacties 124
henksuper

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok, vanmorgen gedaan wat Ziggo voorstelde per mal die ik gisterenavond heb ontvangen, router eerst resetten, dan Horizon box resetten, daarna wat hier in het forum werd voorgesteld- in menu gekeken hoe sterk het signaal en kwaliteit was, signaalsterkte staat op goed, bijna uitstekend en signaalkwaliteit staat helemaal rechts op uitmuntend via opties - voorkeur instellingen automatisch schijfbeheer wou ik het vinkje bij uit zetten maar ik denk dat de monteur dat de laatste keer al heeft aangepast want deze stond al aangevinkt op uit. ok, nu dus maar afwachten hoe het dan nu gaat.. nu afwachten en ik zal u op de hoogte houden van het resultaat.
met vr. gr. Henk
Alexander77

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes


Dit is het eerste waar ik naar kijk als ik storing heb en volgens mij staat het signaal altijd het zelfde
Ik heb heel lang zonder problemen gebruik gemaakt van de box op de dezelfde aansluiting
henksuper

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
foto staat er op..
gr. Henk
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
De signaalwaarden zien er perfect uit. Alexander77

Ik begrijp uit het bericht van henksuper en uit ander topic dat er een mail is verstuurd met een mogelijke oplossing voor dit probleem:

Alexander77

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Opnieuw opstarten gedaan en voor nu lijkt het te helpen :thumbsup_tone2:
Nu afwachten of het ook zo blijft
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic