1
Vraag
2
Reacties
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Horizon Mediabox XL: Hoe elke dag Ned 1 opnemen van 18:00 - 18:15 ?

De titel zegt het al, ik wil elke dag het 6-uur journaal opnemen. Op mijn Humax kan ik zelf een tijd en zender opgeven, hoe moet dat op de Horizon ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi René,

Je kunt het op twee manieren doen, vanuit de tv gids of handmatig.

Via TV-gids:
Ga naar het desbetreffende programma in de tv-gids, druk op de OK toets en kies dan voor serie opnemen.

Handmatig:
Ga naar Menu > Media > Geplande opnames > 1 keer pijltjes naar rechts (Handmatig opname instellen) en hier kun je dan de zender aangeven, begin- en eindtijd voor de opname en ook de frequentie zoals dagelijks, wekelijks etc.

Groet,
Evert

Bekijk in context

2 Reacties 2
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi René,

Je kunt het op twee manieren doen, vanuit de tv gids of handmatig.

Via TV-gids:
Ga naar het desbetreffende programma in de tv-gids, druk op de OK toets en kies dan voor serie opnemen.

Handmatig:
Ga naar Menu > Media > Geplande opnames > 1 keer pijltjes naar rechts (Handmatig opname instellen) en hier kun je dan de zender aangeven, begin- en eindtijd voor de opname en ook de frequentie zoals dagelijks, wekelijks etc.

Groet,
Evert
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Naast de tip van Evert . Even een aanvulling: En of terug kijken via tv replay behoort nu ook tot de mogelijkheden. Dus mocht je het een keer vergeten om op te nemen... Dan is dit ook een alternatief. Gr Rob

Edit: tot 7 dagen terug.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic