1
Vraag
2
Reageer en help mee
Diago

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoop op een oplossing

Ik heb wellicht een internet box van ziggo en digid. Maar ik kom er totaal niet uit om het beeld van de digitale d als beeld op mijn tv te krijgen. Hij is zo'n beetje aangesloten op de meest ingewikkelde tv die ooit is gemaakt. Namelijk 2 b&0 tv's waar je haast een studie voor hebt moeten gedaan om het menu te begrijpen. Mijn vraag dmv dat hij is aan gesloten aan mijn tv. Ben ik er haast zeker van dat ik op mijn tv ook op internet kan. En ook bv blauthoot bestanden kan verzenden ook mijn labtop of Samsung s10 met tv c.q digitale ziggo kastje kan configureren. Hier komt het HOE MOET IK DAT DOEN. kan iemand me helpen. Ik zou voor willen stellen dit telefonisch te doen. Dan is de communicatie net iets makkelijker en directer. Mocht U uw tel nr willen versturen dan bel ik U direct op zodra ik de reactie zie. Zo niet. Met alle respect. Dan hoop ik dat het dmv deze site uitgelegd zou kunnen worden 

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70560Posts
  • 4909Oplossingen
  • 19979Likes

@Diago schreef: “Ik heb wellicht een internet box van ziggo en digid. “

Wat bedoel je met “digid”?

Wat bedoel je met “digitale ziggo kastje? 

Graag meer informatie over je apparatuur, ook van je 2 b&0 tv's.

Graag model / type / letters en cijfers.

Er zijn zoveel boxen / kastjes / modems en TV's dat er geen zinnig advies te geven is zonder te weten wat je precies in huis hebt en hoe dit aangesloten is aan elkaar.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @Diago, welkom op de Community! 

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. De situatie is alleen nog niet geheel duidelijk en ik zie dat @Be rt al een aantal vragen heeft gesteld ter opheldering. Zou je als je hiervoor tijd hebt ons kunnen voorzien van een reactie? Zodat we met je mee kunnen denken hoe en of dit op te lossen is? 

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 683Likes

Is het een Humax 5500c, ook wel bekend als ‘de Digitale Ontvanger’?

Installatie is vrij rechttoe, rechtaan, zie het stappenplan op https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/kijken/Humax-5500C-installeren#/

Al weet ik uit eigen ervaring dat het gebruik van Bang & Olufsen-tv’s echt een crime is, zelfs het verzetten van het bronkanaal...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Ontdek nu het Entertainment menu

Vanaf 2 oktober is de Mediabox Next en de Next Mini uitgerust met het nieuwe Entertainment menu. Hier ontdek je films en series uit je tv-pakket, krijg je in één overzicht de kijktips van streamingdie...

Geplaatst in Ziggo Updates