Aeevers

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Homey Pro verbinden aan Next

Goedendag,

 

Zijn er hier ook eigenaren van een Homey Pro en de Next?

En dan zoek ik mensen die ook problemen hebben met het verbinden van de Homey aan de Next.

Sinds enkele dagen zijn er namelijk steeds meer mensen die geen verbinding meer kunnen maken met de Next. Mijn Next heeft versie 4.42. Homey is versie 8.0.1. Van Homey is dat zeker niet de laatste versie maar met versie 8.0.8 werkt het bij sommige anderen ook niet meer.

De Next app voor op de Homey is niet pasgeleden geüpdatet en de Homey heeft de update al een tijdje.

Heb ook al naar Ziggo bericht maar die adviseert om het hier ook even te vragen.

App verwijderen, installeren, Homey opnieuw opstarten, opstarten en eerst 12 minuten uit laten.

Next opnieuw opstarten. Niets helpt.

 

Bedankt alvast.

5 Reacties 5
Heula

Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 23Likes

Eigenaar van Homey pro en next mini. Na update homey naar 8.0.8 werkt de ziggo app in homey bij mij ook niet meer.

Eklie

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bij mij ook hetzelfde en inderdaad na de update van de Homey Pro naar versie 8.0.8 ook nog steeds geen verbinding. Het hefft er alle schijn van dat er aan de zijde van de next iets is veranderd. De Homey en de Ziggo app waren ten tijde van het verliezen van het contact met de next niet veranderd of ge-updated.

Aeevers
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het lijkt inderdaad aan de kant van de Next te zitten. Mar wat en hoe heb ik geen idee van.

Misschien als het bij Ziggo zit is het met versie 4.43 opgelost.

Eklie

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Sinds 3 dagen lukt het niet meer om de Next te bedienen met Homey. Opnieuw installeren van de app laat zien dat de Next na inloggen wel herkend wordt, echter is deze niet meer te bedienen.

Reset van Homey, Next en modem haalt niets uit. Meer gebruikers melden dit, ook voor de Next mini.

Zijn er hier ook mensen die dit ervaren en wellicht een oplossing hebben?

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 286Posts
  • 24Oplossingen
  • 125Likes

Goedemorgen @Eklie! Super vervelend dat dit niet wilt met de Homey. Je reageert nu op een oud artikel, wil je een eigen topic openen? Dan helpen wij je via daar graag verder. 

Uitgelicht topic