Ik wil mijn nieuwe home cinema set aansluiten op mijn next mediabox, ook nieuw. Echter zit er op de next maar 1 hdmi aansluiting. Deze aansluiting heb ik nodig voor mijn tv. Hoe sluit ik nu mijn home cinema set aan op de next mediabox?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een moderne tv heeft hdmi arc, sluit daar je home cinema op aan.
Verder zijn de mogelijkheden afhankelijk van de home cinema set, zonder merk en type te weten is geen advies te geven.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Jessica_1964 ,
Als je homecinema set een optical aansluiting heeft, zou ik het daarmee aansluiten.
Een moderne tv heeft hdmi arc, sluit daar je home cinema op aan.
Verder zijn de mogelijkheden afhankelijk van de home cinema set, zonder merk en type te weten is geen advies te geven.
Ik ben een totale leek op dit soort gebied. Maar mijn televisie heeft hdmi arc, dus je hebt mijn probleem opgelost. Super bedankt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.