Goedenavond,
Ik heb twee vragen:
1) Ik ben al een poos klant bij hollandsnieuwe, sinds eind vorig jaar ben ik ook Ziggo klant. Vanaf de aansluitdatum heb ik dubbele data bij hollandsnieuwe, dus dat gaat goed echter het lukt me nog niet om het extra zenderpakket af te sluiten.
Als ik inlog op Mijn Ziggo en naar https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/televisie/gratis-tv-pakket-instellen ga dan zie ik zowel in Firefox als Edge een lege pagina, ik kan geen keuze maken.
Zou er nagekeken kunnen worden wat hier mis gaat?
2) Ik heb momenteel het abonnement Internet start en TV complete, met 1 jaar 50% korting op de abonnementsprijs. Bij het aanmelden heb ik per ongeluk voor TV complete gekozen, ik wilde eigenlijk TV start afnemen. Kan dit nog gewijzigd worden met behoud van de 50% korting? Via Mijn Ziggo lukt dit me niet, dan wordt de korting niet meegenomen.
Dank alvast voor de reactie!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Letterbox . Ik zie je gegevens gelukkig wel! Ik heb bij deze een taak aangemaakt om de gratis extra's te activeren. Voor de zekerheid; je weet zeker dat het Hollands Nieuwe abonnement op het goede adres (zelfde als Ziggo) actief staat?
Omdat het even kan duren voor de taak opgepakt en verwerkt is, heb ik alvast een maand Ziggo Movies en Series XL gratis voor je aangezet, die automatisch weer stopt. Let op, dit is dus de XL versie, waar je straks voor de gratis L versie kunt kiezne. De simpele uitleg hiervoor is dat ik niet een maand gratis L aan kan zetten en wel XL. Dus heb je er nog even wat profijt van :-).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
betreft vraag 1 zal een moderator moeten meekijken. geef alvast aan welk pakket je zou willen, misschien kunnen ze het meteen in orde maken. de keuzes zijn hier te zien: Kies je Pakket | Ziggo
betreft vraag 2 dit is niet mogelijk, als je zou downgraden gaat je korting verloren. je bent ten slotte een contract aangegaan voor tv start + tv complete
Goed idee, ik wil graag Movies & series L. Ik wacht de reactie van een moderator nog even af.
vul je postcode en huisnummer hier even in, dan kan een moderator gelijk je gegevens opzoeken als ze hier langskomen
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dat heb ik al gedaan, maar dank voor de tip!
Ik kreeg een mailtje vanuit Ziggo met de tip een lid met expertise te mentionen maar ik heb toch echt een moderator nodig lijkt me. Ik wacht nog even af.
@Bert @tobiastheebe kan een van jullie een mod inseinen? na 5 dagen wachten mag dat denk ik wel 🙂
Ik heb zojuist de moderators ingelicht.
@Letterbox ik zie nog geen vinkje bij jouw naam staan....dus ik denk dat je het huisnummer en postcode nog niet ingevuld hebt.
Mijn postcode en huisnummer had ik echt al ingevuld in mijn profiel. Mijn naam stond daar nog niet, nu wel. Zie nu ook een vinkje staan.
forum is soms bugged, anderen zien m niet en jij zelf wel. als jij m ziet kan een moderator de gegevens ook zien
Hey @Letterbox . Ik zie je gegevens gelukkig wel! Ik heb bij deze een taak aangemaakt om de gratis extra's te activeren. Voor de zekerheid; je weet zeker dat het Hollands Nieuwe abonnement op het goede adres (zelfde als Ziggo) actief staat?
Omdat het even kan duren voor de taak opgepakt en verwerkt is, heb ik alvast een maand Ziggo Movies en Series XL gratis voor je aangezet, die automatisch weer stopt. Let op, dit is dus de XL versie, waar je straks voor de gratis L versie kunt kiezne. De simpele uitleg hiervoor is dat ik niet een maand gratis L aan kan zetten en wel XL. Dus heb je er nog even wat profijt van :-).
Oh dat is super, dank hiervoor! Het Hollandsnieuwe abonnement is op hetzelfde adres afgesloten, ik heb dan ook de dubbele data/belminuten gekregen. Gelijk al, toen de monteur nog bezig was. Dus ik denk eigenlijk dat het na de gratis maand goed moet komen dan, met die taak.
Wat mijn 2e vraag betreft, over TV start i.p.v. complete met behoud van korting, is dat nog mogelijk?
Oeps! Negeerde ik helemaal je 2e vraag.
Zoals hier al gezegd was; je hebt korting gekregen op het abonnement dat je nu gekozen hebt. Ik kan het abonnement nu helaas niet veranderen met behoud van deze korting. Je zult het dus nog even met TV Complete moeten doen. Kan je in elk geval fijn blijven opnemen en dergelijke :-).
Ik heb de opname functie e.d. niet nodig, vandaar de vraag, maar het is me nu helemaal duidelijk dat het niet kan. Dank voor de reactie nog!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.