1
Vraag
2
Reageer en help mee
djazzy

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hollandse nieuwe en combivoordeel ziggo

Ja ja  gaat het weer eens fout ?

wacht met spanning op het mailtje van Ziggo  dat ik hier een extra tv pakket kan activeren .

 

kreeg op 21-05-22 dus dit mailtje

Leuk nieuws! Omdat je hollandsnieuwe en Internet van Ziggo hebt, kom je in aanmerking voor combivoordeel.

 

Daarom krijg je van hollandsnieuwe combi-tegoed van 1000 MB/MIN/SMS extra per maand, gratis.

Als je ook digitale televisie van Ziggo hebt, dan krijg je een gratis extra Ziggo tv-pakket: Movies & Series L, Ziggo Sport Totaal of Kids.

 

En ja ik weet dat het 5 weken kan duren .( oftewel)  30 dagen  dus wie kan me de juiste weg vertellen om alles in werking te stellen .

 

met vriendelijke groet 

DJ 

6 Reacties 6
arjan

Level 9
  • 317Posts
  • 20Oplossingen
  • 30Likes

Je kunt dit activeren via Mijn Ziggo.

djazzy
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Tja waar zou dat nu fout gaan 😛  er valt niks te activeren .

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @djazzy,

Zonde dat je dit zenderpakket nog niet kunt activeren! We kijken graag mee hoe dit komt. Heb je een Sim-only abonnement bij  hollandsnieuwe of prepaid? Zet anders het 06-nummer even in je Community profiel (tussen haakjes bij het huisnummer), alleen moderators kunnen dat nummer zien 🙂

Gandalf_The_Gre

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dezelfde vraag.

Sinds 12-04-2022 een sim-only abonnement bij hollandsnieuwe maar nog (steeds) geen mail van Ziggo om het extra pakket (Movies & Series L) te activeren.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Granalf_The_Gre, 

Ik zie dat hierover contact is geweest met de klantenservice en de optie om een extra pakket te kiezen is deze week voor je toegevoegd. Mocht je het nog niet gedaan hebben, dan kun je nu een pakket kiezen via Mijn Ziggo 🙂 Alvast veel kijkplezier toegewenst. 

Gandalf_The_Gre

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Rikst, het heeft even geduurd, maar het is nu in orde. Bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic