Ja ja gaat het weer eens fout ?
wacht met spanning op het mailtje van Ziggo dat ik hier een extra tv pakket kan activeren .
kreeg op 21-05-22 dus dit mailtje
Leuk nieuws! Omdat je hollandsnieuwe en Internet van Ziggo hebt, kom je in aanmerking voor combivoordeel.
|
En ja ik weet dat het 5 weken kan duren .( oftewel) 30 dagen dus wie kan me de juiste weg vertellen om alles in werking te stellen .
met vriendelijke groet
DJ
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt dit activeren via Mijn Ziggo.
Tja waar zou dat nu fout gaan 😛 er valt niks te activeren .
Hi @djazzy,
Zonde dat je dit zenderpakket nog niet kunt activeren! We kijken graag mee hoe dit komt. Heb je een Sim-only abonnement bij hollandsnieuwe of prepaid? Zet anders het 06-nummer even in je Community profiel (tussen haakjes bij het huisnummer), alleen moderators kunnen dat nummer zien 🙂
Ik heb dezelfde vraag.
Sinds 12-04-2022 een sim-only abonnement bij hollandsnieuwe maar nog (steeds) geen mail van Ziggo om het extra pakket (Movies & Series L) te activeren.
Hoi @Granalf_The_Gre,
Ik zie dat hierover contact is geweest met de klantenservice en de optie om een extra pakket te kiezen is deze week voor je toegevoegd. Mocht je het nog niet gedaan hebben, dan kun je nu een pakket kiezen via Mijn Ziggo 🙂 Alvast veel kijkplezier toegewenst.
Hoi Rikst, het heeft even geduurd, maar het is nu in orde. Bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.