1
Vraag
2
Reacties
Ron91

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hollands nieuwe gratis zender lukt niet

Als ik een extra gratis tv pakket wil kiezen krijg ik constant de melding "De gegevens konden niet worden opgehaald. Probeer het op een later tijdstip nogmaals." 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Ron91 , dit had inmiddels allang moeten werken! Heel bijzonder.
Ik heb je melding intern doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Voor het einde van deze week moet Ziggo Sport Totaal te selecteren zijn als gratis extra zender.


Hou je ons op de hoogte? 

Bekijk in context

17 Reacties 17
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat gemeen dat je geen Gratis TV pakket uit kunt kiezen, @Ron91
Welkom op de Ziggo Community en tof dat je het probleem hier voorlegt.

Ik ben in jouw gegevens gedoken, maar zie nog geen activatie van het Gratis Zender pakket. 
Het pakket van Ziggo staat ook nog maar net actief. Het kan tot maximaal 5 weken duren voordat het systeem, welke dit regelt, de producten van zowel Hollandsnieuwe als Ziggo gevonden en gekoppeld heeft. Dit gaat op adres. Het is dan ook belangrijk dat het abonnement van Hollandsnieuwe op hetzelfde adres geregistreerd staat als Ziggo. 

Ron91
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb al dubbele mobiele data en safe online gekregen, moet ik nog aan extra-pakket te wachten ? :

 

Goed nieuws! Omdat je hollandsnieuwe en internet van Ziggo hebt, kom je in aanmerking voor combivoordeel.

 

Daarom krijg je van hollandsnieuwe dubbel tegoed. Dat is 2x zoveel MB/MIN/SMS iedere maand weer, gratis.

Omdat jij voor 06-nummer een 06XXXXXXXX Sim Only 10000 abonnement hebt krijg je maandelijks 10000 MB/MIN/SMS dubbel tegoed erbij.

Als je ook digitale televisie van Ziggo hebt, dan krijg je een gratis extra Ziggo tv-pakket: Movies & Series L, Ziggo Sport Totaal of Kids.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat gek dat de helft al geactiveerd is. Ik ben nogmaals jouw gegevens doorgespit, maar kan hier geen activatie vinden. 
Het lijkt er op dat jouw Hollandsnieuwe abonnement geactiveerd staat op een ander adres met iemand anders zijn Ziggo abonnement. Wil je eens kijken of Hollandsnieuwe op het juiste adres geactiveerd staat?

Ron91
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het staat op de correct adres. 

klantnummer  ** Klantnummer verwijderd door Moderator**

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Ik kan helaas niets met het klantnummer van Hollandsnieuwe. Dit is een volledig losstaand bedrijf en kan dan ook niet bij hun gegevens komen. Ik heb het klantnummer uit jouw post verwijderd vanwege privacy redenen. 
Wil je in dit geval eens controleren of jouw adresgegevens in jouw community profiel overeenkomen met jouw huidige adres?

Ron91
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes


ze zijn hetzelfde in zowel hollandsnieuwe als in mijnziggo.nl

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wanneer heb je bovenstaande mail ontvangen met dat de dubbele data actief stond? 

Overigens lees ik dat je Safe Online hebt gekregen naar aanleiding van jouw abonnement bij Hollandsnieuwe. 
Dit kan alleen niet omdat dit geen Gratis Extra in combinatie met Hollandsnieuwe is. Alleen in combinatie met Vodafone.

Ron91
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb hem om Vie 30/09/2022 10:40 ontvangen. 

 

het maakt me niets uit over Safe online maar ook van hollandsnieuwe ontvangen: 

 

 

Veilig internet is belangrijk. Daarom werkt Ziggo met de beveiligings- software van F-Secure: Ziggo Safe Online.

Direct installeren met onderstaande button? Heel gemakkelijk tot 30 dagen nadat u deze mail kreeg, zonder gebruik van je Mijn Ziggo gegevens.

 

 

 

 

 

 

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Ron91 goed dat je even wat details geeft. Als je dan die button, zoals je zegt, inklikt, wat krijg je dan te zien? 

Probeer het anders eens via een andere browser, als je wil?

Ron91
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dan kan ik de safe online downloaden.

 

Wat ik wil is :

Als je ook digitale televisie van Ziggo hebt, dan krijg je een gratis extra Ziggo tv-pakket : Ziggo Sport Totaal

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Ron91 snap ik. Die optie krijg ik (nog) niet te zien, maar dat zou ook al snel zijn. 

Binnen enkele weken krijg je de optie te zien bij je Mijn ZIggo, dan kan je dit activeren! 

Ron91
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt, ik kijk er naar uit

Ron91
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

nog steeds niks

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Ron91 , dit had inmiddels allang moeten werken! Heel bijzonder.
Ik heb je melding intern doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Voor het einde van deze week moet Ziggo Sport Totaal te selecteren zijn als gratis extra zender.


Hou je ons op de hoogte? 

Ron91
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zeker, bedankt

Ron91
Topicstarter
Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Eindelijk, Bendankt !

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Het was even zoeken @Ron91 , maar gelukkig is de naald in de hooiberg gevonden. Fijn dat je nu ook gebruik kunt maken van deze optie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic