Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
vankol wrote:
Dat zou wel eens een doorbraak betekenen, nu de oplossing nog :grinning:
robbo wrote:
Ik hoor hier geen piep toon. Ook andere die een Samsung tv hebben met een next, en waarmee ik regelmatig brainstormt heb ik hier nog niet over horen klagen. Dave- ???
Manuel1971 wrote:
PetertjeBol Samsung TV?
Denk dat we inderdaad de goede weg op gaan. Kan morgen nog testen met andere tv maar heb alleen Samsung in huis
PetertjeBol wrote:Manuel1971 wrote:Ik heb ook een Samsung in huis,
PetertjeBol Samsung TV?
Denk dat we inderdaad de goede weg op gaan. Kan morgen nog testen met andere tv maar heb alleen Samsung in huis
echter een kleine test leert: hdmi kabel in de Next met aan het andere uiteinde niets= pieptoon.
Dus ongeacht of er iets via de hdmi aan de Next is aangesloten een piep.
{kun je zelf eens je hdmi aan je Next laten en de hdmi uit je tv halen, hoor je dan verschil?}
Dave- wrote:
Over de HDMI kabel of over de Pieptoon en Bastoon :kissing_smiling_eyes:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.