@Alex schreef:
Hi @Pasi,
Hele terechte opmerkingen en vragen. Dat het niet speelt of dat we niet actief bezig zijn, is niet aan de orde, maar dat het (te) lang duurt, staat buiten kijf. Er zijn in de afgelopen tijd inderdaad meerdere kleine batches aangeboden bij klanten die dit ervoeren. Dit is succesvol, zo ook de laatste batch. En hoewel een structurele oplossing lang op zich laat wachten, zijn deze losse batches wel ontzettend waardevol hiervoor. Uiteraard voor de klanten, maar ook voor de oplossing op lange termijn. Er wordt al enige tijd gelijktijdig gewerkt aan de structurele oplossing, maar helaas is dit een langdurend proces.
Je opsomming van kritiek is terecht, het duurt veel te lang, maar het speelt echt en ik houd vertrouwen in de structurele oplossing.
Hallo @Alex , dank je voor je antwoord.
Natuurlijk is iedere vervangen piepende Next een exemplaar minder, maar kan je aantallen noemen? Want "...meerdere kleine batches...", is wel erg vaag, dat kunnen totaal ook wel 20 stuks zijn, terwijl veel meer klanten last zullen hebben van een piepende Next.
Eigenlijk heb ik geen vertrouwen meer in een structurele oplossing. Waarschijnlijk doelt Ziggo m.b.t. "...structurele oplossing..." op het moment, ver ver in de toekomst, dat de Next vervangen gaat worden door een andere doos.
Gezien het tempo dat Ziggo nu laat zien ( Ziggo is tenslotte al 2 jaar met dit probleem 'bezig' ), zal het mij verbazen dat Ziggo binnenkort ( de komende maanden en/of zelfs jaren ) dit probleem actief gaat oplossen. Waarschijnlijk wacht Ziggo passief ( op die paar "...kleine batches..." na ) totdat dit probleem uit zichzelf is opgelost. Of dit nu door de 'ouderdom' van de klanten is ( waardoor ze op termijn, de piep vanzelf niet meer horen ) of dat de Next t.z.t. stuk voor stuk wordt vervangen omdat ze defect raken, dat zal blijken.
Ondertussen zitten de Next bezitters met de ellende, terwijl ze niet geholpen worden en nergens aanspraak ( b.v. op compensatie ) op kunnen maken ( want dat heeft Ziggo voor zichzelf wel goed en duidelijk om- en beschreven ). Na 2 jaar, eigenlijk te triest voor woorden!!