Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zou iedereen die een nieuwe box wil ontvangen het hieronder willen noemen?
Wil je een nieuwe mediabox?
Heb je momenteel last van een piep in het geluid/geluid van de fan (ratel/brom/zoem)?
Wanneer je de piep hoort; hoor je deze ook nog wanneer je de HDMI kabel uit de Next haalt?
Zorg er voor dat je je postcode en huisnummer in je profiel opneemt, zodat ik direct alles er bij kan zoeken. Samen gaan we dit varkentje wassen!
Beste @Lycke Ziggo,
Lycke Ziggo wrote:
janh80 . Ik doe voor jou ook een nieuwe op de post en stuur je een privébericht! 🙂
Lycke Ziggo wrote:
Hey all.
allright. Het is nogal wat! Het is inmiddels duidelijk dat er - met betrekking tot de geluiden die hier gemeld worden - 2 verschillende zaken zijn. Een aantal klanten horen een pieptoon (coil whine, als je wilt) uit de mediabox en andere klanten horen de fan (brom/zoem). Zelf heb ik ook last van het geluid van de fan, maar hoor ik toch echt met geen mogelijkheid een piep. En dat terwijl ik erg gevoelig ben voor piepjes.
Alle klanten kunnen een nieuwe mediabox ontvangen. De mediaboxen waaruit een piep wordt gehoord, willen we graag verzamelen zodat we dezen apart kunnen onderzoeken.
De boxen waarbij de fan geluid maakt, kunnen op de reguliere manier worden teruggestuurd en op de reguliere manier worden onderzocht.
Zou iedereen die een nieuwe box wil ontvangen het hieronder willen noemen?
Wil je een nieuwe mediabox?
Heb je momenteel last van een piep in het geluid/geluid van de fan (ratel/brom/zoem)?
Wanneer je de piep hoort; hoor je deze ook nog wanneer je de HDMI kabel uit de Next haalt?
Zorg er voor dat je je postcode en huisnummer in je profiel opneemt, zodat ik direct alles er bij kan zoeken. Samen gaan we dit varkentje wassen!
King006 wrote:
Lycke Ziggo,
Is het geen beter idee dat Ziggo eerst goed onderzoekt waar dat probleem vandaan komt? Nu stuur je in het “wilde weste” boxen op, maar de oorzaak wordt dan niet onderzocht/gevonden.
King006 wrote:
Lycke Ziggo,
Is het geen beter idee dat Ziggo eerst goed onderzoekt waar dat probleem vandaan komt? Nu stuur je in het “wilde weste” boxen op, maar de oorzaak wordt dan niet onderzocht/gevonden.
Lycke Ziggo wrote:King006 wrote:Ik stuur nieuwe boxen en laat de boxen waar de piep in zit sturen naar een speciale afdeling die deze onderzoekt. Dus we zijn júist actief bezig met het onderzoeken van de oorzaak 🙂
Lycke Ziggo,
janh80 wrote:Lycke Ziggo wrote:Awesome. Ik laat het resultaat uiteraard weten!
janh80 . Ik doe voor jou ook een nieuwe op de post en stuur je een privébericht! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.