Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Jiri ,
Bedankt voor de snelle service; ik heb de mail al ontvangen over de omruiling.
Dat zal ik doen; bedankt tot zover!
Ik loop tegen het zelfde probleem aan. In stand-by is er een hoge pieptoon te horen en als de mediabox Next aan staat, is de ventilator duidelijk hoorbaar. Is het mogelijk om m’n huidige Next om te ruilen tegen een Next mini?
Goedemorgen @Webbasterd, goed dat je het aangeeft! Een hoge piep kijkt niet echt lekker tv. Ik stuur de mediabox Next mini naar je op. Deze heb je binnen 2-3 dagen in huis. De exacte leverdatum ontvang je per e-mail van ons. Heel veel plezier met je nieuwe mediabox!
Bedankt voor de snelle reactie @Lotte 😊 Ik neem aan dat er ook een retour doos bij zit voor de huidige Next?
@Webbasterd Ja dat klopt! Deze wordt wel apart verstuurd en ontvang je nadat de nieuwe mediabox in gebruik is genomen.
@Lotte Super, bedankt voor de goede service en nog een fijne dag 😊
@Webbasterd Dankjewel, jij ook!
Hier hetzelfde probleem. Kort geleden de oude Mediabox XL ingewisseld voor de kleinere Mediabox Next. Hoewel deze minder warm lijkt te worden en minder geluid maakt terwijl hij aan staat (d.m.v. fan), produceert de Next wel een vervelende (variabele) pieptoon in standby-stand. Ik heb een goed gehoor en dit is behoorlijk hinderlijk (ik moet zelfs de stroomkabel eruit trekken als het stil in huis is, omdat het zo vervelend is). Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn!
@Lotte Graag zou ik een reactie op het bovenstaande bericht ontvangen, alvast bedankt!
Sorry voor de late reactie @MartineC! En ook vervelend dat je last hebt van een piep!
We gaan de box kosteloos voor je omruilen, PostNL bezorgt de nieuwe Next zo snel mogelijk.
Alvast veel plezier hiervan!
@Erik P Heel fijn, dankjewel! Ik laat weten hoe het met de nieuwe Next gaat 👍
Hoi,
Onze mediabox is omgeruild omdat hij de hoge toon in gaf, maar wij hebben precies dezelfde box gekregen met nog steeds de hoge toon. Is er een andere box die gegarandeerd geen hoge toon geeft?
Ben ik toch weer even, @guidoh
Ik heb er blijkbaar iets te lichtzinnig over gedacht, maar krijg deze Mediabox Next V2 niet bij je. Ik kan weer hetzelfde doen dan mijn voorgaande collega, maar dan is de kans groot dat je exact hetzelfde exemplaar ontvangt. Ik heb daarom een monteur ingepland om de Next voor je te vervangen voor een V2 variant. De afspraak staat voor maandag 07-11 tussen 8.00 & 13.00. Mocht dit niet gelegen komen, dan mag je de afspraak verplaatsen in Mijn Ziggo.
Laat je even weten hoe het gegaan is?
Alvast bedankt @Jiri , we wachten dan rustig maandag af en dan zullen we laten weten of het opgelost is.
Hey @guidoh,
Hoe is het afgelopen maandag gegaan?
@Cecilia , na contact met de monteur vorige week is de afspraak afgezegd en er toch een nieuwe box opgestuurd. Dit was nu een v2 en voorlopig zijn er nog geen hoge tonen te horen. We blijven wel nog even monitoren.
Ik heb sinds kort ook het probleem met de hoge pieptoon in de eco stand-by stand met de Mediabox Next. Wanneer ik hem op de normale stand-by stand zet, heb ik de pieptoon én een ratelend geluid.
Is het mogelijk om deze om te ruilen voor een nieuwe Mediabox Next?
Hi @Hash,
Ik heb de wissel voor je in orde gemaakt. Zo'n constante pieptoom is natuurlijk een mega irritant iets. Je krijgt een track en trace als de nieuwe Next onderweg is jouw kant op 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.