Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mogen we hier wel weten dat er een nieuwe Next word getest @Alex ? Ik dacht dat dit stil werd gehouden?
@Willem-A1 schreef:Mogen we hier wel weten dat er een nieuwe Next word getest @Alex ? Ik dacht dat dit stil werd gehouden?
Ach, dat is/was toch allang bekend : Google
Ja, je kan alles vinden, maar de producttesten zitten in een gesloten deel, en gezien Ziggo best wel van geheimen houdt dacht ik.... 😊
Mogen we hier wel weten dat er een nieuwe Next word getest @Alex ? Ik dacht dat dit stil werd gehouden?
Dat er weer een test plaatsvindt, zal geen geheim meer zijn 🙂 Verdere details vallen uiteraard wel onder de geheimhouding (NDA).
Hi @Alex,
Dankjewel! Ik hoop dat hiermee het probleem verholpen is. We zien de nieuwe mediabox graag verschijnen.
@Alex Is het mogelijk om ook een nieuwe mediabox next te ontvangen. Wij zijn helaas ook eigenaar van een piepende mediabox 😞
Hi @Sepin
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!
Ik heb je een nieuwe Mediabox Next toegestuurd. Deze ontvang je binnen enkele dagen. Hopelijk ben je hiermee verlost van het vervelende piepgeluid.
Goeie dag, @Alex of @Cecilia
Helaas bleek die van mij bij binnenkomst levering al enorm te piepen en te ratelen (Fan)
Aldus September 2021, en pas vol uit in gebruik sinds Januari 2022.
Ik woon ongeveer 50 meter hoog in de lucht waardoor het stil is in mijn woning.
Lees graag boeken, maar door de herrie van deze next! irriteert dit en zeker hoorbaar.
**Zeer hoge piep (coil whine) in stand-by stand + ratel van de Fan
(getik ofwel ventilator tikt regelmatig tegen de zijkant)
Betreft een Next! V1 met oranje Ziggo tekst op de voor kant.
Vermoedelijk een retour/refurbished exemplaar van Telstar.
Zou graag ook tevens een vervangende Next willen ontvangen.
Box vertoont ook veel kuren vastlopen of niet willen opstarten en dan weer lang wachten op de witte welkom letters @ startup.
Alle oplossingen tip en tricks uitgevoerd en werkt niet.
Dit model is gewoon op
-
Heb dit in September al gelijk aangegeven bij de monteur en online via de chat en werd niks mee gedaan.
Installatie box werd ook vies aangeleverd met gebruikte kabels
12-2-2022 aangekaart op de chat van ziggo en helaas geholpen door "Youssra"
Totaal niet luisterend naar het probleem en hard en onvriendelijk naar de klant toe waar door deze chat voor beide partijen niet leuk verlopen is en niet tot een oplossing is gekomen.
*Meerdere problemen waaronder ook niet willen opstarten van de Next wat regelmatig gebeurt.
-
Vandaar geregistreerd op deze community omdat hier wel de problemen worden erkend.
Verleden ook andere mensen geholpen met swap next box (andere accounts) en werd altijd vriendelijk geholpen via telefoon/chat.
*Juist gereageerd in dit topic om forum bevuiling tegen te gaan door middel van nieuw topic.
Alvast bedankt.
Groet Patrick
Hi @PatrickDB1,
Helder verhaal! Ontzettend zuur dat het allemaal zo is gelopen. Ik ga je situatie doorzetten, zodat er in ieder geval een vervangende Mediabox je kant opkomt. Zodra ik daar meer over weet, hoor je van me.
Zeer prettig dat het probleem serieus wordt genomen.
Uiteraard bedankt voor de toelichting en wachtende op verdere informatie.
+10 Voor community forum.
Ook ik hoor in de stand-by stand een hoge piep. Ik heb al diverse dingen geprobeerd om het euvel te verhelpen maar helaas weinig succes. Is het mogelijk om mijn Next mediabox om te laten ruilen?
Hi @Kim1402,
Ook jouw situatie heb ik doorgezet. We wachten op terugkoppeling. Ik hoop en verwacht jullie spoedig een nieuwe Mediabox te kunnen sturen!
@Alex het zou toch wel heel erg vreemd zijn, als Ziggo nu de piepende Next weer niet wil vervangen. Vooral omdat dit probleem toch al wel een jaar bekend is.
@Kim1402 natuurlijk hebt u recht op een normaal functionerende Next, want daar betaald u tenslotte voor. Een piepende Next, is geen service die men voor dat geld mag verwachten en dus moet deze gewoon door Ziggo vervangen worden !!!
Hey all.
We hebben waarschijnlijk komende week meer informatie over de nieuwe box te delen! Weten jullie even dat we er nog steeds mee bezig zijn :-).
Hi @PatrickDB1 @Kim1402, de aanvraag voor de nieuwe Mediabox staat er in, ik verwacht dat jullie deze begin volgende week in huis hebben!
28/03 De nieuwe mediabox(Next) mogen ontvangen.
Boven verwachtingen complimenten aan Ziggo, deze hadden ze eerder moeten uitgeven.
Geen geluid meer, gewoon 100% stil.
*Bedankt @Alex
Hi @Brianslotboom,
Ik heb je een nieuwe Mediabox opgestuurd! Je hebt deze binnen 5 werkdagen in huis, je krijgt daarna retourinstructies voor je huidige.
Hi @Sbaecke Welkom op de Ziggo Community
Super irritant zeg. Goed dat je het kenbaar maakt.
Ik ga de mediabox voor je omruilen. Op het moment dat ik dit in mijn systeem zet, zie ik dat je een Next Mini wilt ontvangen. Helaas kan ik de bestelde mediabox al niet meer tegenhouden. Wanneer je alsnog graag de Next Mini wilt ontvangen is dat op zich geen probleem. Je dient dan wel eerst deze bestelde mediabox aan te sluiten. Op het moment dat je hem aangesloten hebt, mag je weer een berichtje sturen en ga ik hem vervangen voor een Next Mini.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.