Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey all.
Update!
"Bij sommige exemplaren van de Mediabox Next hoor je (af en toe) een piep. Niet tijdens tv-kijken maar wel als hij uitstaat. Met een toekomstige software update wordt dit probleem verholpen. Tot die tijd verdwijnt de piep door de HDMI kabel eruit te halen als je de box niet gebruikt. "
Lycke Ziggo wrote:
Hey all.
Update!
"Bij sommige exemplaren van de Mediabox Next hoor je (af en toe) een piep. Niet tijdens tv-kijken maar wel als hij uitstaat. Met de software update in November dit jaar wordt dit probleem verholpen. Tot die tijd verdwijnt de piep door de HDMI kabel eruit te halen als je de box niet gebruikt. "
Fvdgeest wrote:
Dat geldt misschien voor de piep/fluittoon, niet voor de ventilator, de ‘krekels’ in het apparaat...
Lycke Ziggo wrote:Fvdgeest wrote:Dat is inderdaad een ander verhaal. Dit topic gaat over de pieptoon, maar er zijn meerdere melders geweest van mensen die de fan ook horen. die mediaboxen kunnen alsnog worden omgeruild. Ook bij mij zelf was dit het geval.
Dat geldt misschien voor de piep/fluittoon, niet voor de ventilator, de ‘krekels’ in het apparaat...
Is het bij jou de fan die geluid maakt?
Lycke Ziggo wrote:
Tot die tijd verdwijnt de piep door de HDMI kabel eruit te halen als je de box niet gebruikt.
Lycke Ziggo wrote:
Het omschrijven van geluid is altijd lastig. Bij krekels kan ik me niet echt een voorstelling maken. Als het echt de fan is, herken je dit eigenlijk altijd wel als zodanig. Denk je dat het bij jou inderdaad ook om de fan gaat, die je hoort?
Lycke Ziggo wrote:
Dan ga ik jou een nieuwe sturen 🙂
Lycke Ziggo wrote:
Het omschrijven van geluid is altijd lastig. Bij krekels kan ik me niet echt een voorstelling maken. Als het echt de fan is, herken je dit eigenlijk altijd wel als zodanig. Denk je dat het bij jou inderdaad ook om de fan gaat, die je hoort?
Lycke Ziggo wrote:
Dan ga ik jou een nieuwe sturen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.