Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
pj1 wrote:
Uw antwoord op de vraag over het piepen en de update in november het volgende:
Ook ik heb een piep in standby stand, het komt zeker uit het kastje en niet uit de voeding. Toch is de tip van U om de hdmi kabel er uit te halen wat het piepen verhelpt bij mij iig niet waar, ook na het verwijderen van de hdmi kabel is de piep duidelijk aanwezig in de standby stand. dus...........................
Lycke Ziggo wrote:
Dan ga ik jou een nieuwe sturen 🙂
Lycke Ziggo wrote:
Ik snap dat je die conclusie trekt, maar ik heb het zelf toch anders ervaren. En dan heb ik het puur over het geluid van de fan. Ook ik werd van 2 mediaboxen die ik thuis heb gehad gek van het geluid van de fan. Maar heb nu een mediabox staan waarbij ik dit toch echt niet hoor.
Wat betreft de piep, daar heb ik al uitleg over gegeven. Dit gaat in een volgende update verholpen worden.
Lycke Ziggo wrote:
Nog een keer ruilen kan.
Wel moet ik zeggen dat als je hem nu sowieso niet gebruikt vanwege andere problemen, we er misschien ook nog even mee kunnen wachten tot volgende updates.
Vooralsnog is er namelijk ook een partij die aangeeft dat de fan-problemen opgelost zouden moeten kunnen worden met een update. Ik begrijp oprecht niet hoe, dus ik hou daarbij nog wel even een slag om mijn arm ;-).
Maar als je wilt, stuur ik je wel een nieuwe hoor.
Be rt wrote:
"Vooralsnog is er namelijk ook een partij die aangeeft dat de fan-problemen opgelost zouden moeten kunnen worden met een update."
Als ik letterlijk rammelde lagers hoorde?
Het lijkt me vooralsnog onmogelijk om hardware te vervangen door een software update.:relaxed:
Lycke Ziggo wrote:Be rt wrote:
"Vooralsnog is er namelijk ook een partij die aangeeft dat de fan-problemen opgelost zouden moeten kunnen worden met een update."
Als ik letterlijk rammelde lagers hoorde?
Het lijkt me vooralsnog onmogelijk om hardware te vervangen door een software update.:relaxed:
Vertel mij wat. Daarom vind ik dit ook nog steeds een heel bijzondere uitleg en wil ik hier niet teveel aan hangen.
Conforto wrote:
Iemand op het gebruikersforum heeft de Next opengeschroeft en foto's geplaatst. Je kunt daar duidelijk zien dat de fan slecht gemonteerd is. Toch onbegrijpelijk dat zoiets simpels en relatief goedkoop in de hardware verprutst wordt.
groenhou wrote:
Zojuist de vervangende Next ontvangen; deze is fluisterstil! Geen last meer van de ventilator en krekelgeluiden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.