Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nick999 wrote:
Lycke piept ook? :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:
Nick999 wrote:
Als Ziggo mij nou eens een Next opstuurt die ik even uit elkaar mag halen, dan leren we allemaal weer wat bij.
Willem-A wrote:
Maar weleens gezien hoe klein de componenten tegenwoordig zijn? Het is, als je de dader vindt, nog niet gezegd dat je dat component dan even kan vervangen...
Nick999 wrote:Willem-A wrote:Vervangen is vaak niet nodig. Druppel uit een lijmpistool doet vaak wonderen.
Maar weleens gezien hoe klein de componenten tegenwoordig zijn? Het is, als je de dader vindt, nog niet gezegd dat je dat component dan even kan vervangen...
Willem-A wrote:
Dag Horza
het is met zoiets ook vaak plaatsbepalend. Je kan het op de ene zitpositie waarnemen, en een meter ernaast nauwelijks of niet meer. En wel allemaal een verschillend gehoor, dus als men de hoge regionen al uit dat gehoor mist, zal men waarschijnlijk aangeven dat hun apparaat geen bijgeluiden laat horen.
Maar ik zie nog niet zoveel klachten betreft dit fenomeen, dus óf er zijn niet veel boxen welke het issue vertonen, óf ze zijn het meest uitgereikt aan mensen die jarenlang vlakbij de speakers hebben gestaan in de disco... :wink:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.