HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Per abuis heb ik op de OK knop gedrukt toen ik op het euronews kanaal de vraag kreeg of ik meer informatie wilde. Nu heb ik de hele tijd aan de rechterkant van het scherm de tijd in allerlei steden en daaronder voortdurend een stroom van twitter berichten. Ik weet niet hoe en waar ik dit uit kan zetten. Hulp of advies is welkom. Thnx!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb even gekeken naar Euronews op mijn TV, Next, VU+ ontvanger op DVB-C kanalen en op satelliet op de Engelse,Franse en Duitse HD en SD versies. Het wordt zoals ik het zie door Euronews zelf rechts in beeld geintegreerd. Elke taal heeft zijn eigen versie. Dus alleen Euronews zelf kan het uitzetten.
@marc01 Welkom hier!
Ik snap dat iets dergelijke vervelend is, maar of deze materie hier opgelost kan worden: dat betwijfel ik. Misschien heeft een lezer of lid een idee, maar dat zou dan toevallig zijn.
Mijn advies is om dit eens via de Twitter klantenservice aan te kaarten.
Heb even gekeken naar Euronews op mijn TV, Next, VU+ ontvanger op DVB-C kanalen en op satelliet op de Engelse,Franse en Duitse HD en SD versies. Het wordt zoals ik het zie door Euronews zelf rechts in beeld geintegreerd. Elke taal heeft zijn eigen versie. Dus alleen Euronews zelf kan het uitzetten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...