1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
EvertPhil

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe speel ik video's af vanaf een USB stick?

Voordat ik een Next Mini had kon ik op mijn Philips TV video’s afspelen via een van de USB-ingangen, vanaf een USB-stick. Nu werkt dat niet meer.
Is er een mogelijkheid om toch weer USB-sticks te kunnen afspelen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Garihd

Level 17
  • 3622Posts
  • 119Oplossingen
  • 1996Likes

Dat moet gewoon kunnen, u moet hiervoor wel de afstandsbediening van uw TV zelf gebruiken om de juiste bron te kiezen.

Ik ga er hierbij vanuit dat u de usb stick in de TV heeft zitten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Pasi

Level 19
  • 10643Posts
  • 509Oplossingen
  • 5899Likes

@EvertPhil  schreef:

Voordat ik een Next Mini had kon ik op mijn Philips TV video’s afspelen via een van de USB-ingangen, vanaf een USB-stick. Nu werkt dat niet meer.
Is er een mogelijkheid om toch weer USB-sticks te kunnen afspelen?

Hallo,

Ik zou geen idee hebben waarom het afspelen vanaf een USB niet zou werken of u zou de USB willen aansluiten op de Mini ( die geen USB heeft ).

Maar waarom die USB niet direct aansluiten op uw tv ? Bijna iedere moderne tv kan foto's en films afspelen die op een USB/externe schijf staan.

Garihd

Level 17
  • 3622Posts
  • 119Oplossingen
  • 1996Likes

Dat moet gewoon kunnen, u moet hiervoor wel de afstandsbediening van uw TV zelf gebruiken om de juiste bron te kiezen.

Ik ga er hierbij vanuit dat u de usb stick in de TV heeft zitten.

borry52

Level 15
  • 1225Posts
  • 18Oplossingen
  • 433Likes

Als je de USB stick in de USB poort van een Philips tv steekt krijg je een popup melding.

Als dat niet gebeurd kan het zijn dat de USB ingang defect is.

Dat is mij een keer gebeurd toen ik een Google-chroomcast wilde voeden vanuit de USB poort van mijn Philips tv.

Die poort kan niet zoveel stroom leveren en heeft mijn USB poort als het ware opgeblazen.

Is het niet zo dat je in eerste stantie hebt geprobeerd de Next mini via de USB poort te voeden, dat werkt namelijk niet en kan de USB poort defect raken.