Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
lady Mistral wrote:
hallo, ik heb zelf de oude horizonbox waar ook het internet door komt. Nu heeft mijn zoon ook een horizon abonnement maar daar zit een aparte router bij. Alles functioneert goed, maar hoe krijg ik nu een tweede tv analoog aangesloten. Ikzelf heb gewoon een splitter in de contactdoos in de muur, maar bij hem zit daar nu al een splitter voor de aparte router, Weet iemand raad?
Willem-A wrote:
Als de kabels niet te lang zijn kan dat inderdaad nog wel. Zeker bij analoog kijken. Maar wil men digitaal zal er wellicht iets meer werk van gemaakt moeten worden.
lady Mistral wrote:
Mijn vraag was eigenlijk waar plug ik de coax in? In zijn gewone aansluiting in de muur zit al een splitter voor horizon en router. kan daar nog een splitter op?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.