Vraag
Reacties
Oplossing
Robjuh
Level 4

Hoe sluit ik de HUE Syncbox aan op mijn Next + Samsung TV?

Wie kan mij vertellen waar de hdmi kabels heengaan voor aansluiten Hue syncbox+ Nextbox+TV samsung

op de syncbox zijn 4 HDMI poorten en 1HDMI poort out/TV

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Robjuh
Level 4
Topicstarter

Hallo allemaal 

de installatie is gelukt 

oorzaak was de slechte wifi verbinding 

modem instellingen niks gewijzigd 

versterker geplaatst en tevreden 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
Robjuh
Level 4
Topicstarter

Die had ik al gevonden

Mijn vraag is eigen de kabel vanaf de Ziggo nextbox gaat nu naar HDMI tv

Nu wil ik de synbox nieuw aansluiten

Gaat dan het signaal van de Ziggo Nextbox op een HDMI poort van de Syncbox in en vanuit de Syncbox tvout naar tv HDMI in?

0 Kudos
youriy
Level 17

Ja,

Play HDMI sync box

Maak TV-kijken, muziek beluisteren of gamen een ultieme belevenis met surround verlichting dankzij de Philips Hue HDMI Sync Box. Synchroniseer je Hue lampen met je media en ervaar hoe slimme verlichting perfect reageert op wat jij bekijkt of beluistert. Sluit je media-apparaten aan op de vier beschikbare HDMI-poorten en download de gratis mobiele Sync app die je naadloos door de installatie helpt. Eens geïnstalleerd, kan je eenvoudig je verlichting personaliseren in de app en beleef je vanaf nu elk moment nog intenser.

Robjuh
Level 4
Topicstarter

bedankt voor je reactie

ik laat het weten of het gelukt is

Robjuh
Level 4
Topicstarter

Helaas niet gelukt vandaag 

op een gegeven moment deed niks het meer 

geen beeld geen sounbar geluid en de hue lamp uit

de syncbox verwijderd en alles terug naar oude situatie 

wifi zwak signaal en helpdesk gebeld die zei alles is goed had iets van 45 Mbit terwijl ik een snel pakket het genomen 

vpn verwijderd mobiel en antivirus

morgen weer een poging wagen 

hue helpdesk gebeld en gevraagd hoe het komt mogelijk door instabiliteit wifi

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Robjuh Daar gaat iets niet helemaal goed inderdaad als deze nasleep volgt. Een nieuwe dag is aangebroken, wat is de ervaring op het moment? We horen graag nog van je!

0 Kudos
Robjuh
Level 4
Topicstarter

Kan je mij vertellen hoe je het aansluit en of ik het goed doe?

de syncbox heeft 4 hdmi poorten en een aparte voor tvout

nu sluit ik de hdmi van de next box ziggo op een van de 4 hdmi poorten

een nieuwe hdmi kabel vanaf tv out syncbox naar een hdmi op de tv?

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Ik ben niet bekend met dit type of hoe dit specifiek aangesloten moet worden @Robjuh Nou heb ik op Youtube gekeken wat ik daar kon vinden. In het filmpje zag ik iemand die de apparaten (Zoals de Next hier) aansluit op de HUE Syncbox (Kabels rechts) en dat met de HDMI doorzend naar de TV (kabel zat links). Wellicht kan je met Youtube zelf ook achterhalen/ zien wat er precies gedaan moet worden. Vaker helpt het al om te zien wat je moet doen. 

0 Kudos
BadRocky
Level 3

Dag Robjuh,

Mogelijk zou de functie HDMI-CEC van je Samsung TV ervoor kunnen zorgen dat de syncbox niet werkt

Welk model Samsung TV gaat het om? Heb je al een andere HDMI kabel getest?

Mocht het om een verbinding probleem gaan kan het helpen om op 2,4 ghz wifi te verbinden ipv 5 ghz

Ik heb niet zulke goede ervaringen met Philips Hue, maar bij mij draait een soortgelijk systeem met Xiaomi Yeelights perfect..

BadRocky

Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Robjuh , ik zie dat @BadRocky een hele goede tip heeft gedeeld. Heb je deze afgelopen weekend kunnen testen? 

0 Kudos
Robjuh
Level 4
Topicstarter

Hallo allemaal 

de installatie is gelukt 

oorzaak was de slechte wifi verbinding 

modem instellingen niks gewijzigd 

versterker geplaatst en tevreden 

0 Kudos
Ga naar reactie
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Fijn om te lezen dat je het probleem hebt gevonden, @Robjuh . Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je oplossing aan ons te delen. Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken, maak dan gerust weer een nieuw topic aan!

0 Kudos