Wie kan mij vertellen waar de hdmi kabels heengaan voor aansluiten Hue syncbox+ Nextbox+TV samsung
op de syncbox zijn 4 HDMI poorten en 1HDMI poort out/TV
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo allemaal
de installatie is gelukt
oorzaak was de slechte wifi verbinding
modem instellingen niks gewijzigd
versterker geplaatst en tevreden
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Die had ik al gevonden
Mijn vraag is eigen de kabel vanaf de Ziggo nextbox gaat nu naar HDMI tv
Nu wil ik de synbox nieuw aansluiten
Gaat dan het signaal van de Ziggo Nextbox op een HDMI poort van de Syncbox in en vanuit de Syncbox tvout naar tv HDMI in?
Ja,
Maak TV-kijken, muziek beluisteren of gamen een ultieme belevenis met surround verlichting dankzij de Philips Hue HDMI Sync Box. Synchroniseer je Hue lampen met je media en ervaar hoe slimme verlichting perfect reageert op wat jij bekijkt of beluistert. Sluit je media-apparaten aan op de vier beschikbare HDMI-poorten en download de gratis mobiele Sync app die je naadloos door de installatie helpt. Eens geïnstalleerd, kan je eenvoudig je verlichting personaliseren in de app en beleef je vanaf nu elk moment nog intenser.
bedankt voor je reactie
ik laat het weten of het gelukt is
Helaas niet gelukt vandaag
op een gegeven moment deed niks het meer
geen beeld geen sounbar geluid en de hue lamp uit
de syncbox verwijderd en alles terug naar oude situatie
wifi zwak signaal en helpdesk gebeld die zei alles is goed had iets van 45 Mbit terwijl ik een snel pakket het genomen
vpn verwijderd mobiel en antivirus
morgen weer een poging wagen
hue helpdesk gebeld en gevraagd hoe het komt mogelijk door instabiliteit wifi
Hey @Robjuh Daar gaat iets niet helemaal goed inderdaad als deze nasleep volgt. Een nieuwe dag is aangebroken, wat is de ervaring op het moment? We horen graag nog van je!
Kan je mij vertellen hoe je het aansluit en of ik het goed doe?
de syncbox heeft 4 hdmi poorten en een aparte voor tvout
nu sluit ik de hdmi van de next box ziggo op een van de 4 hdmi poorten
een nieuwe hdmi kabel vanaf tv out syncbox naar een hdmi op de tv?
Ik ben niet bekend met dit type of hoe dit specifiek aangesloten moet worden @Robjuh Nou heb ik op Youtube gekeken wat ik daar kon vinden. In het filmpje zag ik iemand die de apparaten (Zoals de Next hier) aansluit op de HUE Syncbox (Kabels rechts) en dat met de HDMI doorzend naar de TV (kabel zat links). Wellicht kan je met Youtube zelf ook achterhalen/ zien wat er precies gedaan moet worden. Vaker helpt het al om te zien wat je moet doen.
Dag Robjuh,
Mogelijk zou de functie HDMI-CEC van je Samsung TV ervoor kunnen zorgen dat de syncbox niet werkt
Welk model Samsung TV gaat het om? Heb je al een andere HDMI kabel getest?
Mocht het om een verbinding probleem gaan kan het helpen om op 2,4 ghz wifi te verbinden ipv 5 ghz
Ik heb niet zulke goede ervaringen met Philips Hue, maar bij mij draait een soortgelijk systeem met Xiaomi Yeelights perfect..
BadRocky
Hallo allemaal
de installatie is gelukt
oorzaak was de slechte wifi verbinding
modem instellingen niks gewijzigd
versterker geplaatst en tevreden
Fijn om te lezen dat je het probleem hebt gevonden, @Robjuh . Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je oplossing aan ons te delen. Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken, maak dan gerust weer een nieuw topic aan!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.