Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ervaar dezelfde problemen met gesproken ondertiteling op NPO1 en2. Reset naar fabrieksinstellingen van de Next box heeft niet geholpen. Het lijkt dat op een of andere manier er een trigger wordt uitgezonden in de NPO journaals waarbij de instelling verspringt? Het begint, lijkt het, als er een buitenlandse taal wordt ondertiteld tijdens de uitzending. Blijft zwaar irritant. Ik kwam op deze community link via de @ZiggoWebcare op twitter. Had dit probleem niet met de box XL en ook nu niet met mijn CI kaart (op de 65" Samsung 9000 serie).
Helaas, bij mij niet
Helaas, helpt bij mij ook niet
Ik hoop dat Ziggo hier een onderzoek naar instelt en gebruikers van de Next box op de hoogte houdt. Ik heb alles met zowel het radertje menu als de drie puntjes optie geprobeerd. Dank!
Helaas, bij mij dus niet op de Next box
Hi @Rens51,
Goed dat je dit topic hebt gevonden! En irritant dat je dit ook ervaart. Het probleem komt me niet bekend voor en zonde dat de oplossing nog niet voor jou heeft gewerkt. Kun je iets meer aangeven over het probleem dat je ervaart? Dat is dus ook dat de eerste paar seconden het een vreemde stem is die je hoort? Gaat het na verloop van tijd wel goed? Gebeurt het alleen bij het NOS Journaal?
Ja die vreemde mannenstem is idd op NPO1 en 2, en idd als er ondertiteling in het journaal komt, denk ik. Maar ook in andere programma's als bv natuurprogramma's dacht ik. Na alle instellingen nog eens te hebben gecheckt, ALLES STOND NORMAAL, heb ik het opgegeven en heb een tijdje via de CI kaart van mijn tv gekeken zonder enig probleem. Nu weer terug naar de next box en sinds gisteren de mannenstem niet meer gehoord. Kan eea niet verklaren, weet zeker dat er geen verkeerde setting was maar hopelijk blijft probleem weg. Ik heb ook de Ziggo service desk geinformeerd hierover..
Even als update, het probleem is niet meer teruggekomen. Waardoor weet ik niet maar laten we maar zeggen, eind goed al goed
Super, @Rens51! Fijn om te lezen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.