Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
agricola01
Level 2

Hoe los je zwart beeld op bij het terugkijken van programma's in de Viaplay App op de Next Mini?

Lees meer
Op de viaplay app van ziggo kan ik bij F1 ,,vorige uitzendingen,, niet terugkijken, het beeld blijft dan zwart,  erg vervelend dit,  terwijl ik dit wel op mijn telefoon kan bekijken, of via de google chromcast tv.
Mijn mediabox is de next mini, zijn er meer die hier een probleem mee hebben met ziggo?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
22 Reacties 22
agricola01
Level 2
Topicstarter

Oké,ik ga hem resetten naar fabrieksinstellingen, van de stroom af had geen resultaat,  in het weekendvan 22 juni is er een nieuwe race, om het uit te proberen,  ben benieuwd.

Judith
Community Moderator
Community Moderator

Wij zijn ook benieuwd @agricola01, het is alweer even geleden dat we hier van je hoorden. Krijgen we een update van je?  🙂 

0 Kudos
agricola01
Level 2
Topicstarter

Tot nu toe ging het goed met de ziggo app, kon bij - sport - f1 - vorige uitzendingen  , de programma's nu wel terugkijken.

Mocht het zo zijn dat het weer een probleem is met de viaplay app van ziggo , terwijl het op de andere platformen wel goed is , laat ik weer van mij horen.