** Moderator: bericht aangevuld **
Na de software update van de Mediabox Next van afgelopen week werkt de Netflix App. niet meer en krijg ik foutcode ui-800-3. Mediabox en Modem enige malen opnieuw opgestart maar geen resultaat. Helpdesk gebeld, Mediabox zou opnieuw opgestart worden en er zou een case aangemaakt worden. Tot nu toe alles zonder resultaat. E-mail ontvangen met bevestiging van het telefonisch contact maar hierin is niet mijn klacht vermeld maar dat er geen kanalen worden ontvangen. Wat kan ik nog doen om dit probleem op te lossen ? Overigens werkt Netflix nog gewoon op Lap-top en Smartphone.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je meer informatie nodig over deze code of kom je er niet uit? Klik hier.
Nadat de App een aantal keer probeert op te starten komt de foutmelding.
Daaronder staan drie aanklik vakjes: Nogmaals proberen, meer informatie en Netflix afsluiten.
Ik had steeds het probleem dat ik deze vakjes niet kon aanklikken.
Uiteindelijk gisteravond lukte dat wel.
Bij het tweede vakje kwam ik in een menu'tje met onder andere een netwerktest en nog wat ideeën om te proberen. Daarin vond ik ook een uitlog mogelijkheid en na opnieuw inloggen werkte alles weer.
Nogmaals bedankt.
Foutcode UI-800-3 is een typische Netflix foutcode en geen Mediabox Next foutcode.
Heel vaak lost het stappenplan op de Netflix help website dit probleem op:
https://help.netflix.com/nl/node/12232
Netflix-fout UI-800-3
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Foutcode UI-800-3 is een typische Netflix foutcode en geen Mediabox Next foutcode.
Heel vaak lost het stappenplan op de Netflix help website dit probleem op:
https://help.netflix.com/nl/node/12232
Netflix-fout UI-800-3
Op alle mogelijke manieren geprobeerd opnieuw op te starten. Heeft allemaal geen effect. Ook Netflix afsluiten en opnieuw opstarten helpt niet. De App wordt totaal niet geopend.
Heb je al een keer volledig uitgelogd bij Netflix?
Ik kan niet eens uit of inloggen. DE APP DOET NIETS
Ik krijg alleen die foutmelding. Na een aantal seconden gaat hij het opnieuw proberen.
Na vier keer proberen stapt hij er uit.
@Jan l'Amie Aah natuurlijk, niet erin kunnen komen, dan kun je ook niet uitloggen.
Dan zou de fabrieksinstellingen ook nog een mogelijkheid kunnen zijn, want die pakt alles weer op, behalve de login van Netflix en dergelijke apps en ben je daar uitgelogd.
Loop voor de zekerheid ook je eigen instellingen weer na of alle door jezelf gemaakte instellingen weer opgepakt zijn.
Er is nog een stap verder mogelijk, maar dat vergt wat extra aandacht.
Ik zat zelf ook te denken aan fabrieks instellingen maar dan ben ik alles kwijt, ook eerdere opnames en dergelijke denk ik.
@Jan l'Amie Bert schreef al "Dan zou de fabrieksinstellingen ook nog een mogelijkheid kunnen zijn, want die pakt alles weer op, behalve de login van Netflix en dergelijke." Ook opnames blijven bewaard .
Goeie aanvulling @Steefb , alles staat in de cloud. @Jan l'Amie
Ondanks dat de App niet meer wilde opstarten is het me nu toch gelukt om via een omweg uit te loggen bij Netflix en daarna opnieuw in te loggen en nu werkt alles weer. Iedereen die gereageerd heeft bedankt voor het meedenken.
TOP, veel kijkplezier gewenst.
Waar heb je uitgelogd? Dat kan leerzaam zijn voor anderen.
Heb je meer informatie nodig over deze code of kom je er niet uit? Klik hier.
Nadat de App een aantal keer probeert op te starten komt de foutmelding.
Daaronder staan drie aanklik vakjes: Nogmaals proberen, meer informatie en Netflix afsluiten.
Ik had steeds het probleem dat ik deze vakjes niet kon aanklikken.
Uiteindelijk gisteravond lukte dat wel.
Bij het tweede vakje kwam ik in een menu'tje met onder andere een netwerktest en nog wat ideeën om te proberen. Daarin vond ik ook een uitlog mogelijkheid en na opnieuw inloggen werkte alles weer.
Nogmaals bedankt.
Super @Jan l'Amie Fijn dat het toch is gelukt de Netflix app weer aan de praat te krijgen en top dat je de instructies hier deelt. Hier help je andere gebruikers weer mee. Daarvoor dank! Een fijne avond gewenst
Ik had er vandaag ook last van. bedankt voor de tip.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.