Gisteravond gekeken naar Noord-Oost-Zuid-West op NPO2. In dit programma werd een oude film uit 1939 getoond.
Op mijn tv verscheen toen de melding 'Niet-ondersteund videoformaat'
Deze melding gaat niet weg. Ik heb zowel de TV als de Mediabox teruggezet naar fabriekinstellingen. Helaas heeft dat niet geholpen. De melding komt nog steeds in beeld.
** Bericht aangepast door moderator **
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mogelijk heb je een update gehad van de TV software. Ik had dezelfde melding na een software update van de TV. Na de TV even 5 minuten stroomloos te hebben gemaakt (dus stekker uit stopcontact) was probleem opgelost.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zo te zien is dit een Philips TV, wat is het typenummer?
Op zich zou dat stukje film uit 1939 het probleem niet mogen zijn. NPO zal dit naar de huidige formaten hebben omgezet.
Wat hier wel de oorzaak van is ontgaat mij op dit moment. Dat dit na een reset niet verdwijnt is vreemd.
Mogelijk heeft u iets aan de hier genoemde opties.
Mogelijk heb je een update gehad van de TV software. Ik had dezelfde melding na een software update van de TV. Na de TV even 5 minuten stroomloos te hebben gemaakt (dus stekker uit stopcontact) was probleem opgelost.
Hoi Tonnie, dit is het typenummer
Alvast bedankt!
Groet,
Elly
Oké, deze TV is van 2019. Zal het wel geen spontane update zijn geweest.
Het enige wat ik dan kan bedenken is wat ik hierboven al beschreven heb.
Hoi Tonnie, heb de tv even van de stroom af gehad en het probleem is opgelost!
Super bedankt voor je hulp.
Groet,
Elly
Graag gedaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.