1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
co8

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe lang duurt het voordat je extra zender pakket te zien is.

Ik heb rond 19:00 vanavond Fox International geactiveerd, maar nu 3 uur later nog geen Fox5 te zien op TV.
Terwijl er werd aangegeven op de site dat je met 15 minuten zou kunnen kijken.

Hoe lang duurt dit gemiddeld?

Ik heb de zenders op de horizon mediabox al opnieuw geïnstalleerd echter dit helpt niet.

Ik hoor graag of ik iets kan doen, zodat ik toch beeld krijg.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Zal een moderator eens vragen wat er aan de hand is. Als die je topic op pakt dan zal die je berichten.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Hoi co8
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Normaal gesproken zou dat zeker al actief moeten zijn. Het beste wat je kunt doen is de klantenservice van Ziggo bellen en/of een chat starten. Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken en eventueel aanpassen en/of activeren.

Via hier is het niet mogelijk om je te helpen. We zijn hier als klanten onder elkaar 🙂
Denk dat het via de klantenservice wel opgelost kan worden. Laat nog even weten als je contact hebt gehad.
co8
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels al gechat en gebeld met meerdere medewerkers, maar niemand die iets kan doen om te versnellen dat ik beeld krijg. Geduld moet ik hebben, is wat mij gezegd wordt. Maar als je op de site zet dat je binnen een uur kan kijken en ik inmiddels na 19 uur verder nog geen beeld heb, ben ik er ontzetten klaar mee.
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Zal een moderator eens vragen wat er aan de hand is. Als die je topic op pakt dan zal die je berichten.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2787Posts
  • 290Oplossingen
  • 2312Likes
co8 Uiteraard wil ik graag voor je kijken wat er aan de hand voordat de ene laatste speelronde begint. Maar zonder gegevens kan ik helaas niks zien. Wil je mij je klantnummer, postcode en huisnummer sturen via een privébericht? Alvast bedankt.
Sjaalia

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met movies & series XL. Ben al ruim 48 uur aan het wachten, maar er gebeurt niks. Heb al de zenders opnieuw opgehaald via mijnziggo.
Krijg antwoorden via chat en telefoon dat er een storing is (?) en dat ik geduld moet hebben. Maar ik wil iets simpels kopen en krijg geen enkele update via mail en zie ook niets over een storing op deze site of via mail.
Vind het waardeloos dat dit zo lang moet duren en begrijp echt niet wat het probleem is, aangezien ik normaal als ik iets aanvraag, binnen een uur kan kijken. Ben d'r wel een beetje klaar mee..
co8
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ziggo heeft mij geprobeerd te helpen, maar krijg telkens de standaard antwoorden (geduld, kan niet lang meer duren, binnen 24 uur en opnieuw zenders installeren) en niemand die er een techneut bij haalt om mijn probleem op te lossen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.....
Ik heb inmiddels alle extra zenderpakketten opgezegd, en ga maar eens kijken of KPN een betere service biedt. Veel kennissen hebben KPN en zijn daar erg tevreden over.

Thx voor jullie hulp en reacties!
Sjaalia

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels heb ik ook 4 medewerkers gesproken, krijg van alle 4 iets anders te horen.
Dus ik ga hetzelfde doen als jij, eens kijken of andere providers wel betere service kunnen geven. En Game of Thrones moet ik dan maar illegaal kijken, als ik er niet voor KAN betalen..