Bij ons in de straat zijn aantal aansluitingen dood. Gebeld met Ziggo en er kan dinsdagmiddag monteur langskomen. Ze willen niet inzien dat het groter probleem is, ze denken dat alleen ik last heb.
Inmiddels de buren maar gevraagd ook te bellen 😞
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @hpde en welkom op de Ziggo Community. Ik lees dat je diensten onderhand weer werken. Als ik je modem uitlees is deze inderdaad weer online. De officiele afmelding van de wijkstoring staat echter op 15:00 vandaag, dus het kan zijn dat er toch nog wat korte uitval komt. Alhoewel ik dat niet verwacht. Voor actuele informatie over de storing kun je je postcode en huisnummer hier invullen.
Om toch even in te gaan op je vraag waarom er een (individuele) monteur wordt ingepland terwijl het nu zo goed als zeker een wijkstoring was. Bij elke monteursafspraak die wordt gemaakt wordt daarna gekeken door een team specialisten of er een storing in de wijk is. Dit vereist wat verder onderzoek en is niet zo 1,2,3 klaar. Daarom wordt als jij belt, en er nog geen wijkstoring open staat, een individuele monteur ingepland. Is het dan geen wijkstoring, dan staat de monteur in elk geval al gepland voor jou. Dit is naast proactieve monitoring die op het netwerk wordt gedaan, want als alle modems in een wijk opeens offline gaan dan gaan hier ook wel spreekwoordelijke alarmbellen rinkelen 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb je melding, waarvoor dank, doorgezet naar het moderatie-team.
Inmiddels opgelost. Buren hadden hetzelfde, weren allemaal als individueel probleem bekeken. Er zou inmiddels op dinsdagmiddag bij 4 buren een monteur langskomen. Duurt ff voordat ze het door hadden 😞
Dank voor je terugkoppeling.
Mag ik hieruit opmaken dat de diensten weer werken naar tevredenheid?
Goedemiddag @hpde en welkom op de Ziggo Community. Ik lees dat je diensten onderhand weer werken. Als ik je modem uitlees is deze inderdaad weer online. De officiele afmelding van de wijkstoring staat echter op 15:00 vandaag, dus het kan zijn dat er toch nog wat korte uitval komt. Alhoewel ik dat niet verwacht. Voor actuele informatie over de storing kun je je postcode en huisnummer hier invullen.
Om toch even in te gaan op je vraag waarom er een (individuele) monteur wordt ingepland terwijl het nu zo goed als zeker een wijkstoring was. Bij elke monteursafspraak die wordt gemaakt wordt daarna gekeken door een team specialisten of er een storing in de wijk is. Dit vereist wat verder onderzoek en is niet zo 1,2,3 klaar. Daarom wordt als jij belt, en er nog geen wijkstoring open staat, een individuele monteur ingepland. Is het dan geen wijkstoring, dan staat de monteur in elk geval al gepland voor jou. Dit is naast proactieve monitoring die op het netwerk wordt gedaan, want als alle modems in een wijk opeens offline gaan dan gaan hier ook wel spreekwoordelijke alarmbellen rinkelen 🙂
Alles werkt weer naar behoren, dank daarvoor.
Dag Anne,
Ik begrijp dat er voor 1 melding niet gelijk iets opgelost kan worden. Maar voordat ik belde had ik al rondje in de straat gedaan.
De callcenter medewerker wilde maar niet begrijpen dat het een straat probleem was. Het enige wat callcenter medewerker kon doen was het standaard script aflopen.
Maar gelukkig alles werkt weer en uiteindelijk best snel opgelost.
gr Hans
gewone callcenters hebben idd volgens mij niet echt een bevoegdheid om op basis van een telefoontje van een klant een storing op te schalen naar een volledige wijkstoring gelukkig is er altijd nog een NOC 24x7 actief (dat mag ik hopen temninste x) )
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.