1
Vraag
2
Reacties
FryaFresena

Level 4
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Hoe krijg ik source knop werkend?

Ik heb een MT Logic tv en zowel een Interactieve HD als een Mediabox XL. Ik gebruik enkel nog de Mediabox XL, maar de oude afstandsbediening doet het hier ook nog op. Helaas loop ik met beide afstandsbedieningen tegen hetzelfde probleem aan: Ik kan de source van mijn tv niet veranderen.

Ik heb vele codes geprobeerd, 0037 werkte uiteindelijk het beste. Maar ik kan de pijltjes niet gebruiken om omhoog of omlaag te gaan zodat ik van HDMI 2 naar 3 kan. Ik heb het ook geprobeerd met pagina of volume omhoog/omlaag, maar ook dat werkt niet op de source. Was het proberen waard, leek me.

 

Ik heb hierover contact gezocht met Ziggo, deze gaven mij aan niet te kunnen helpen en dat ik het hier maar moest vragen. Dus.. Oké.. Wie weet iets? 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

De afstandsbediening kan helaas niet met élke tv worden gekoppeld. Vaak met kleinere merken of oudere tv’s is de koppeling een probleem. Wellicht ook voor deze MT Logic.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Havanna

Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes

Lastig probleem. Heb je de tv al eens gereset naar fabrieksinstellingen?

Wat ik er van heb begrepen zou het kunnen dat een op de tv ingestelde timer voor een probleem zorgt.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

De afstandsbediening kan helaas niet met élke tv worden gekoppeld. Vaak met kleinere merken of oudere tv’s is de koppeling een probleem. Wellicht ook voor deze MT Logic.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Misschien werken deze pagina’s

 

Afstandsbediening koppelen of deze Alles met een afstandsbediening

FryaFresena
Topicstarter
Level 4
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Ik heb de genoemde opties geprobeerd, helaas zonder succes. 

 

De afstandsbediening werkt wel voor 99.9% bij code 0037 (andere werken niet goed). Het enige probleem is dat ik de pijltjes niet kan gebruiken - of een andere toets - om in het source menu de bron te veranderen. Ik vind het namelijk erg vervelend om 3 afstandsbedieningen te moeten gebruiken om gewoon tv te kunnen kijken (mijn Humax Soundbar kan niet gekoppeld worden aan de afstandsbediening)

Misschien ook nuttige informatie: De pijltjestoetsen worden geregistreerd als pagina/volume toetsen. Omhoog/omlaag veranderd pagina, rechts/links veranderd volume. De 'OK' toets lijkt correct te reageren. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @FryaFresena Welkom op de Community! Ik snap dat je liever 1 afstandsbediening zou gebruiken dan 3! Zoals @AlexHelpt aangeeft is het niet mogelijk bij alle TV’s de afstandsbediening te koppelen. En soms slaagt de koppeling wel maar werken niet alle functies. Er zit dan niets anders op toch meerdere afstandsbedieningen in gebruik te nemen. 

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Rikst Ziggo wrote:

Hoi @FryaFresena Welkom op de Community! Ik snap dat je liever 1 afstandsbediening zou gebruiken dan 3! Zoals @AlexHelpt aangeeft is het niet mogelijk bij alle TV’s de afstandsbediening te koppelen. En soms slaagt de koppeling wel maar werken niet alle functies. Er zit dan niets anders op toch meerdere afstandsbedieningen in gebruik te nemen. 

Of je schaft een Logitech Harmony aan. Zijn je problemen ook opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic