Vraag
Reacties
Oplossing
Jokesitvast
Level 1

Hoe krijg ik deze balk weg:)? ("Ex32" en logo's boven in beeld)

Hi,

hoe krijg ik deze balk weg? Geen idee.

fijne feestdagen 

IMG_5122.jpeg

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De balk wordt door jouw TV getoond, mogelijk kun je deze met EXIT/RETURN o.i.d. op de afstandsbediening van de TV laten verdwijnen.

Ik vond ook nog dit topic, waarin wordt aangegeven dat fabrieksinstellingen terugzetten de oplossing was:

Ich habe im Sony Forum folgendes gefunden Du musst in das Menü zu Systemeinstellungen,dann zu Neuinstalierung,da werden dann aber alle Einstellungen gelöscht,das starten dann wrd neben Sprache und Land gefragt ob Wohnung oder Geschäft,da Wohnung wählen und dann den weiteren Anweisungen folgen.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Jokesitvast
Level 1
Topicstarter

IMG_5123.jpeg

0 Kudos
Garihd
Level 18

Die balk zal u mogelijk alleen weg krijgen met de afstandsbediening van de Sony zelf.

tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De balk wordt door jouw TV getoond, mogelijk kun je deze met EXIT/RETURN o.i.d. op de afstandsbediening van de TV laten verdwijnen.

Ik vond ook nog dit topic, waarin wordt aangegeven dat fabrieksinstellingen terugzetten de oplossing was:

Ich habe im Sony Forum folgendes gefunden Du musst in das Menü zu Systemeinstellungen,dann zu Neuinstalierung,da werden dann aber alle Einstellungen gelöscht,das starten dann wrd neben Sprache und Land gefragt ob Wohnung oder Geschäft,da Wohnung wählen und dann den weiteren Anweisungen folgen.

0 Kudos
Steefb
Level 20

Welke balk?

Zal wel iets van je tv zijn, gebruik de afstandsbediening van je tv.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het lijkt overigens een demo-modus (voor in de winkel), daar kun je ook naar zoeken in de instellingen en deze optie uitschakelen. Fabrieksinstellingen terugzetten is dan niet nodig.

0 Kudos