Zonnestudioleid
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe krijg ik Movies&Series L in mijn pakket

Goedenavond, ik ben zowel klant bij Ziggo en Vodafone en daar wil ik graag Movies en Series als extra pakket kiezen. Ik weet alleen niet hoe, de mail die hierbij hoort heb ik nooit gehad.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4329Posts
  • 434Oplossingen
  • 1113Likes

Hey @Zonnestudioleidschendam

Welkom op de Community. Tof dat je zowel bij Ziggo als bij Vodafone een abonnement hebt 🙂 Dan wil je ook zeker gebruik maken van de gratis extra's.

Ik heb je gegevens erbij gepakt die je hebt ingevuld bij je profiel en ik zie dat je geen digitale televisie bij Ziggo afneemt. Dit is de reden dat je alle extra's behalve het extra tv pakket ontvangt. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6772Posts
  • 772Oplossingen
  • 1659Likes

Hoi,

Hoelang is het geleden dat je klant geworden bent? De controles of je zowel Ziggo als Vodafone hebt, gebeurt pas/kan pas gedaan worden wanneer beide abonnementen actief zijn. Wanneer zowel je Vodafone als Ziggo abonnement actief is, dan kan het maximaal 4 weken duren voordat je een mail krijgt van Ziggo met daarin de mededeling dat je het gratis TV pakket kunt activeren. Vaak gaat het sneller.

Ben je al langer dan die 4 weken klant bij Vodafone en bij Ziggo?

Groet,
Evert

Zonnestudioleid
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey! Bij Ziggo zijn we al een aantal jaren klant en bij vodafone vanaf februari dit jaar. Ik ben er nu pas achter wat de voordelen ervan zijn als we bij beide klant zijn vandaar dat ik er eigenlijk niet op gelet heb, maar ben net op zoek gegaan in mijn mailbox maar niks gevonden!

Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6772Posts
  • 772Oplossingen
  • 1659Likes

Staat het Vodafone abonnement op hetzelfde adres als je Ziggo abonnement?
Als je een toevoeging hebt in je huisnummer, is het belangrijk dat de toevoeging op dezelfde manier bij Ziggo en bij Vodafone geregistreerd staat.

Wat je ook kunt doen is inloggen in je Mijn Ziggo. Als het goed is, zou daar dan een tegel moeten staan over de Non stop gratis extra’s. Zie je die staan? Als voorbeeld hoe het er bij mij uitziet, zie afbeelding. 

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16592Posts
  • 1306Oplossingen
  • 2871Likes

Uw Vodafone abonnement moet een van de volgende zijn:

Zonnestudioleid
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey! Yes staat beide op dezelfde naam en adres. Ben al een uur bezig met alles uitpluizen?. Die tegel zie ik inderdaad, als ik erop druk staat er een 3-stappenplan waarvan de eerste stap de mail is die ik moet activeren, alleen heb ik die niet gehad.. groetjes 

Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6772Posts
  • 772Oplossingen
  • 1659Likes

Als je op Extra TV-pakket instellen klikt, krijg je dan niet het volgende te zien?

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4329Posts
  • 434Oplossingen
  • 1113Likes

Hey @Zonnestudioleidschendam

Welkom op de Community. Tof dat je zowel bij Ziggo als bij Vodafone een abonnement hebt 🙂 Dan wil je ook zeker gebruik maken van de gratis extra's.

Ik heb je gegevens erbij gepakt die je hebt ingevuld bij je profiel en ik zie dat je geen digitale televisie bij Ziggo afneemt. Dit is de reden dat je alle extra's behalve het extra tv pakket ontvangt. 

Bekijk in context

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10887Posts
  • 539Oplossingen
  • 2546Likes

Wat goed dat Mariska dit heeft kunnen controleren.
Dus dan toch maar Digitale TV afnemen bij Ziggo en dan heb je wel de extra’s.
Krijg je ook korting op je Vodafone abonnement en extra Data, ook altijd handig!

Dus even kijken of het het overwegen waard is om Digitale TV af te nemen.