Ik wil mijn beamer aansluiten op mijn mediabox Next, maar mijn beamer heeft geen HDMI aansluiting.
Nu is er op de Next ook een miniscart aansluiting, maar ik kan deze kabel nergens vinden om te kopen.
Hoe kan ik daaraan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @Eduardo01! Tobias had het al vermeld inderdaad, de kabel is aangevraagd en wordt opgestuurd. Deze krijg je kosteloos van ons. Ik verwacht deze na het weekend.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan deze kabel toesturen en komt binnenkort langs in dit topic.
Dag @Eduardo01! Tobias had het al vermeld inderdaad, de kabel is aangevraagd en wordt opgestuurd. Deze krijg je kosteloos van ons. Ik verwacht deze na het weekend.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.