Hoe kan ik Viaplay app kijken van Ziggo?
Thuis situatie is
1 x Smart TV met Internet niet van Ziggo (deze tv is aangesloten met CI+ Module)
2 x TV met Google TV met chromecast en internet niet van Ziggo (1 tv is aangesloten met CI+Module)
(Google TV is streamen rechtstreeks van de chromecast en niet via mobiel/foon)
Is Viaplay app van Ziggo ook beveiligd zoals Ziggo Go als geen internet heb van Ziggo?
Dus wat zijn de mogelijkheden voor me Viaplay te kijken?
PS ga niet internet van Ziggo nemen dus niet met deze oplossing komen)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Viaplay gaat niet via Ziggo, maar via de Viaplay app bij alle providers.
Het maakt Ziggo ook niet uit of je een abonnement via hen neemt of via Viaplay zelf.
Viaplay bij Ziggo | Formule 1, voetbal en meer
Zo kijk je Formule 1 met Viaplay bij Ziggo
Je kijkt in 3 stappen Viaplay bij Ziggo
1. Bestel bij Viaplay of vanaf 1 maart via Mijn Ziggo
2. Viaplay kijk je via de Viaplay-app op een apparaat van je keuze
3. Log eenmalig in en je kijkt direct
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kan gewoon bij viaplay een abonnement afsluiten.
Ook al doe je dat bij ziggo is je internet aanbieder niet van belang, Internet an sich moet natuurlijk wel.
CI+ Module is verder niet van belang, viaplay wordt toch alleen via het internet aangeboden .
Viaplay gaat niet via Ziggo, maar via de Viaplay app bij alle providers.
Het maakt Ziggo ook niet uit of je een abonnement via hen neemt of via Viaplay zelf.
Viaplay bij Ziggo | Formule 1, voetbal en meer
Zo kijk je Formule 1 met Viaplay bij Ziggo
Je kijkt in 3 stappen Viaplay bij Ziggo
1. Bestel bij Viaplay of vanaf 1 maart via Mijn Ziggo
2. Viaplay kijk je via de Viaplay-app op een apparaat van je keuze
3. Log eenmalig in en je kijkt direct
Oh thanks Bert!!!
Ik moet het zo zien dat Ziggo biedt een concurrerende app (lees viaplay) aan
Ze kunnen bijvoorbeeld ook NL Ziet app aanbieden?
@ArjanL3 Het is zelfs geen concurrerende app, maar de enige manier om Formule 1 te kunnen zien.
Viaplay is de enige met de rechten om Formule1 aan te bieden op de wijze die ze zelf willen en zij doen dit met de Viaplay app en verder niet op een andere wijze, tot nu toe bekend.
Mogelijk kunnen er in de toekomst kanalen komen bij Ziggo of andere providers, maar er is niet bekend of dit wel of niet mogelijk is in de toekomst.
Per Viaplay abonnement kun je maar met 2 apparaten tegelijk kunt kijken en met kanalen zou dat veel uitgebreider zijn.
Stream Viaplay met de Chromecast 8 Gb Google TV, via Ziggo aangemeld, die regelt de abonnementskosten. Heb inmiddels een uitbreiding gedaan op de Chromecast en is nu LAN bekabeld, heb nu zelfde effect als de Mediabox Next, maar niet Ziggo afhankelijk. Heb Amazon Prime, gewoon rechtstreeks via Amazon.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.