Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Sientje707
Level 3

Hoe kan ik mijn extra mediabox en 2 smartcards opzeggen?

Hallo, ik wil graag mijn extra Mediabox( Humax STB 5300) en 2 smartcards opzeggen. Ik zie nergens in de Vodafone Ziggo app waar ik dit kan doen. Kan iemand mij helpen? 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Sientje707, zoals gevraagd heb ik de Extra Mediabox en de 2 smartcards voor je opgezegd.

We sturen je ieder moment een bevestiging per e-mail. Mocht de Extra Mediabox retour moeten naar Ziggo, dan wordt dit vermeld in de bevestiging die je krijgt. 😄

Bekijk in context

0 Kudos
10 Reacties 10
Pineapple
Level 16

Hoi @Sientje707  een Ziggo-moderator zal binnen enkele dagen reageren op je bericht. En voor je uitzoeken wat hierin mogelijk is. Check in ieder geval alvast ook even voor de zekerheid of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators. 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

het hoofdproduct kan niet worden opgezegd zonder beëindigen van het abonnement,

als het om eigen gekochte smartcards gaat houd er dan rekening mee dat na het deactiveren opnieuw activeren niet meer mogelijk is

0 Kudos
Sientje707
Level 3
Topicstarter

Ik heb al de mediabox Next. Een beetje apart dat ik de extra mediabox niet kan stopzetten. Dan moet ik mijn hele abo stoppen?

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Geen zorgen, de Extra Mediabox kan wel degelijk stopgezet worden zonder dat dit gevolgen heeft voor het hoofd-abonnement waaraan de Mediabox Next dus aan is gekoppeld. 

0 Kudos
Sientje707
Level 3
Topicstarter

Het gaat mij om de normale Mediabox en niet de Mediabox Next. De Next wil ik houden maar de extra normale mediabox wil ik stopzetten. Ik wacht wel op een Ziggo-moderator. Bedankt @Pineapple 

Pineapple
Level 16

Het gaat helemaal goed komen! Graag gedaan 🙂 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

de twee smartcards gaat dat om

gehuurde of eigen gekochte ?

als het om eigen gekochte smartcards gaat kun je ze beter niet laten deactiveren want na het deactiveren kunnen eigen gekochte smartcard niet meer geactiveerd worden,

een eigen gekochte smartcard kost niks extra’s per maand

Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Sientje707, zoals gevraagd heb ik de Extra Mediabox en de 2 smartcards voor je opgezegd.

We sturen je ieder moment een bevestiging per e-mail. Mocht de Extra Mediabox retour moeten naar Ziggo, dan wordt dit vermeld in de bevestiging die je krijgt. 😄

0 Kudos
Sientje707
Level 3
Topicstarter

Top! Dank je wel @Marco 

Pineapple
Level 16

Wat fijn, het is voor je opgepakt! 🤗

0 Kudos