Hallo, ik wil graag mijn extra Mediabox( Humax STB 5300) en 2 smartcards opzeggen. Ik zie nergens in de Vodafone Ziggo app waar ik dit kan doen. Kan iemand mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
Goedemiddag @Sientje707, zoals gevraagd heb ik de Extra Mediabox en de 2 smartcards voor je opgezegd.
We sturen je ieder moment een bevestiging per e-mail. Mocht de Extra Mediabox retour moeten naar Ziggo, dan wordt dit vermeld in de bevestiging die je krijgt. 😄
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Sientje707 een Ziggo-moderator zal binnen enkele dagen reageren op je bericht. En voor je uitzoeken wat hierin mogelijk is. Check in ieder geval alvast ook even voor de zekerheid of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators.
het hoofdproduct kan niet worden opgezegd zonder beëindigen van het abonnement,
als het om eigen gekochte smartcards gaat houd er dan rekening mee dat na het deactiveren opnieuw activeren niet meer mogelijk is
Ik heb al de mediabox Next. Een beetje apart dat ik de extra mediabox niet kan stopzetten. Dan moet ik mijn hele abo stoppen?
Geen zorgen, de Extra Mediabox kan wel degelijk stopgezet worden zonder dat dit gevolgen heeft voor het hoofd-abonnement waaraan de Mediabox Next dus aan is gekoppeld.
Het gaat mij om de normale Mediabox en niet de Mediabox Next. De Next wil ik houden maar de extra normale mediabox wil ik stopzetten. Ik wacht wel op een Ziggo-moderator. Bedankt @Pineapple
Het gaat helemaal goed komen! Graag gedaan 🙂
de twee smartcards gaat dat om
gehuurde of eigen gekochte ?
als het om eigen gekochte smartcards gaat kun je ze beter niet laten deactiveren want na het deactiveren kunnen eigen gekochte smartcard niet meer geactiveerd worden,
een eigen gekochte smartcard kost niks extra’s per maand
Goedemiddag @Sientje707, zoals gevraagd heb ik de Extra Mediabox en de 2 smartcards voor je opgezegd.
We sturen je ieder moment een bevestiging per e-mail. Mocht de Extra Mediabox retour moeten naar Ziggo, dan wordt dit vermeld in de bevestiging die je krijgt. 😄
Top! Dank je wel @Marco
Wat fijn, het is voor je opgepakt! 🤗
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.