Ik kan in Mijn Ziggo niet de extra Mediabox Next opzeggen. Is er iemand die hiermee kan helpen 😃?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
Goedendag @selvin1990! Als je graag wilt afzien van de mediabox, kunnen wij je daar zeker bij helpen. Bespaard je ook weer mooi 😄
De extra Mediabox is voor je opgezegd. Per mail volgt de bevestiging en met een paar dagen word de retourdoos opgestuurd. Bewaar het verzendbewijs net zolang, totdat wij bevestigd hebben dat het retour ontvangen is. Je weet maar nooit 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedendag @selvin1990! Als je graag wilt afzien van de mediabox, kunnen wij je daar zeker bij helpen. Bespaard je ook weer mooi 😄
De extra Mediabox is voor je opgezegd. Per mail volgt de bevestiging en met een paar dagen word de retourdoos opgestuurd. Bewaar het verzendbewijs net zolang, totdat wij bevestigd hebben dat het retour ontvangen is. Je weet maar nooit 🙂
Erg bedankt! Fijn dat dit snel opgepakt kon worden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.