Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
selvin1990
Level 1

Hoe kan ik mijn extra Mediabox Next opzeggen?

Wil je ook een extra product opzeggen? Check je Mijn Ziggo account!

Ik kan in Mijn Ziggo niet de extra Mediabox Next opzeggen. Is er iemand die hiermee kan helpen 😃?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Lukt het aanpassen van je abonnement niet?

Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Goedendag @selvin1990! Als je graag wilt afzien van de mediabox, kunnen wij je daar zeker bij helpen. Bespaard je ook weer mooi 😄

De extra Mediabox is voor je opgezegd. Per mail volgt de bevestiging en met een paar dagen word de retourdoos opgestuurd. Bewaar het verzendbewijs net zolang, totdat wij bevestigd hebben dat het retour ontvangen is. Je weet maar nooit 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Goedendag @selvin1990! Als je graag wilt afzien van de mediabox, kunnen wij je daar zeker bij helpen. Bespaard je ook weer mooi 😄

De extra Mediabox is voor je opgezegd. Per mail volgt de bevestiging en met een paar dagen word de retourdoos opgestuurd. Bewaar het verzendbewijs net zolang, totdat wij bevestigd hebben dat het retour ontvangen is. Je weet maar nooit 🙂

selvin1990
Level 1
Topicstarter

Erg bedankt! Fijn dat dit snel opgepakt kon worden.