Hallo,
Heb vanmiddag m,n CI+ modulle die ik huurde en mn eigen opgezegd, omdat ik mediabox next mini nu heb.
Ik heb er dus 2 een huur ik de andere is eigendom.
Nu is m,n eigen wat eigendom is tussen m,n producten wel weg ,maar die ik huur staat er nog tussen.
Graag zou via deze weg geholpen worden ,hoop ik dat het wel lukt.
Standaard Mediabox / CI+
Smartcardnummer: ** Serienummer: ** Gehuurd deze graag opzeggen
mvg p vd snoek
**Moderator: Smartcard- en serienummer verwijderd i.v.m. privacy**
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
Goedendag @pvds1 als deze module er nog uit mag, helpen wij je graag dit geregeld te krijgen!
De module is bij deze eruit gehaald. Er volgt nog een mailtje ter bevestiging en daarin staat ook vermeld wat je met de oude module mag doen. Als we deze terugvragen, volgt er een retourdoos. Het is bij deze geregeld!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedendag @pvds1 als deze module er nog uit mag, helpen wij je graag dit geregeld te krijgen!
De module is bij deze eruit gehaald. Er volgt nog een mailtje ter bevestiging en daarin staat ook vermeld wat je met de oude module mag doen. Als we deze terugvragen, volgt er een retourdoos. Het is bij deze geregeld!
Danj je wel voor je snelle hulp @Ryan
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.