Widex streamer op next voor tv geluid op mijn vrouw haar hoorapparaat kan dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Aangenomen dat het om de Widex TV Play gaat: deze kun je met een TOSLINK-kabel aansluiten. Als je een Mediabox Next van Arris hebt (zie label onderzijde), dan kun je ook een jack-kabel gebruiken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Aangenomen dat het om de Widex TV Play gaat: deze kun je met een TOSLINK-kabel aansluiten. Als je een Mediabox Next van Arris hebt (zie label onderzijde), dan kun je ook een jack-kabel gebruiken.
of gaat het om een next mini ?
in een anders topic van TS zag ik iets over de next mini
Het is opgelost,van de streamer rechtstreeks naar tv met optische kabel.nu de stereo nog
Wat bedoel je precies met 'de stereo'?
Met de stereo bedoel ik de receiver,daar zijn geen uitgangen meer vrij behalve de koptelefoon aansluiting .zou daar een streamer op kunnen?
Daarvoor zou je de eerder genoemde jack-kabel kunnen gebruiken, maar houd er wel rekening mee dat een koptelefoonuitgang een ander (hoger) volumeniveau gebruikt dan een line-uitgang. Het is dus mogelijk dat je het volume van de streamer moet verlagen wanneer je naar audio luistert via de receiver.
Moet dan wel een verloopstekker hebben als die er zijn van de dikke koptelefoon stekker naar 3,5 mm jackplug.
Je bedoelt waarschijnlijk een 6,3 mm-uitgang, daar is inderdaad een verloopstekker voor beschikbaar.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.