Vraag
Reacties
Oplossing
Diedering
Level 3

Hoe kan ik het geluid van de Mediabox afspelen op een Widex streamer?

Widex streamer op next voor tv geluid op mijn vrouw haar hoorapparaat kan dat?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Aangenomen dat het om de Widex TV Play gaat: deze kun je met een TOSLINK-kabel aansluiten. Als je een Mediabox Next van Arris hebt (zie label onderzijde), dan kun je ook een jack-kabel gebruiken.

Bekijk in context

8 Reacties 8
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Aangenomen dat het om de Widex TV Play gaat: deze kun je met een TOSLINK-kabel aansluiten. Als je een Mediabox Next van Arris hebt (zie label onderzijde), dan kun je ook een jack-kabel gebruiken.

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

of gaat het om een next mini ?

in een anders topic van TS zag ik iets over de next mini

Diedering
Level 3
Topicstarter

Het is opgelost,van de streamer rechtstreeks naar tv met optische kabel.nu de stereo nog

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Wat bedoel je precies met 'de stereo'?

0 Kudos
Diedering
Level 3
Topicstarter

Met de stereo bedoel ik de receiver,daar zijn geen uitgangen meer vrij behalve de koptelefoon aansluiting .zou daar een streamer op kunnen?

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Daarvoor zou je de eerder genoemde jack-kabel kunnen gebruiken, maar houd er wel rekening mee dat een koptelefoonuitgang een ander (hoger) volumeniveau gebruikt dan een line-uitgang. Het is dus mogelijk dat je het volume van de streamer moet verlagen wanneer je naar audio luistert via de receiver.

0 Kudos
Diedering
Level 3
Topicstarter

Moet dan wel een verloopstekker hebben als die er zijn van de dikke koptelefoon stekker naar 3,5 mm jackplug.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je bedoelt waarschijnlijk een 6,3 mm-uitgang, daar is inderdaad een verloopstekker voor beschikbaar.