Kast stond vanmiddag wijd open en nu ligt de deur eruit.
Jammer dat het zo’n zoektocht is om erachter te komen hoe je in
contact komt om iets te melden (geen tel nr op de ziggo-site) anders had ik het eerder vandaag kunnen doen.
Adres: hoek Schiedamseweg (ter hoogte van nr 26) en Ida Maria de Raathstraat in Vlaardingen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Voor klanten is er inderdaad geen specifiek telefoonnummer om schade te melden. Ik heb zojuist een melding geplaatst in het hiervoor bestemde topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Voor klanten is er inderdaad geen specifiek telefoonnummer om schade te melden. Ik heb zojuist een melding geplaatst in het hiervoor bestemde topic.
Super. Ik was het puzzelen om uit te vinden hoe ik dit kon melden en waar / bij welk topic ik het moest melden zat.
Het leek me alleen handig om dit ergens te melden voordat de kast verder gesloopt wordt en de hele wijk geen tv/telefoon/internet heeft.
Ik ben nu alleen nog heel benieuwd hoe snel dit wordt opgepakt.
Ryan geeft in het andere topic aan dat het inmiddels is doorgezet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.