Ik heb de laatste tijd heel veel storingen met mijn Quantis QE317.
Graag zou ik van Ziggo de bovenstaande filter willen ontvangen.
Kan iemand van Ziggo met mij contact opnemen?
Alvast dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb 1 filter ontvangen, en hiermee heb ik nu geen enkele last meer van de korte onderbrekingen op de Quantis QE317. Dit heeft dus prima geholpen, dank u wel.
Ik hoop dat het bij de 2e ontvanger ook gaat helpen?
Zojuist envelop van GXO i.o.v. Ziggo ontvangen, maar envelop bleek reeds opengescheurd/geknipt en het coaxfilter ontbrak!
Contact gehad met de chauffeur, zijn depot, en met PostNL, maar die melden mij hier verder niets aan te kunnen doen.
Ik kan u de correspondentie toesturen maar liever niet op dit openbare forum.
Is er een andere mogelijkheid?
Dank u wel.
Jan.
Dat is geen leuke aankomst van het pakketje zeg @Jan Tecra! Geen zorgen, we sturen het graag nogmaals toe. Met een paar dagen is dit door de brievenbus bezorgd en hopelijk onaangetast dit keer.
Beste moderators,
Ik heb exact dezelfde situatie met exact hetzelfde probleem. Graag ontvang ik ook een HPFX258-IECFM filter om het op te lossen.
Alvast vriendelijk bedankt.
Lau
Hey @Lau1 en welkom bij de club zou ik zeggen! De filter is besteld en zal na het weekend door de brievenbus bezorgd worden 🙂
Ja, deze zending is nu ongeschonden aangekomen gelukkig.
En ook op de 2e ontvanger heb ik nu geen onderbrekingen meer.
Mijn problemen zijn hiermee opgelost.
Hartelijk dank!
Jan.
Filter vandaag gearriveerd en tot op heden geen onderbrekingen/storingen/piepjes/etc 👍
Bedankt voor het opsturen!
Lau
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.